مقالات هدایای تبلیغاتی

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

انواع تقویم رومیزی برای تبلیغات

چاپ تقویم رومیزی به چه صورت است؟

بدون شک تقویم های رومیزی جزو اثرگذار ترین هدایای تبلیغاتی میباشد.تقویم رومیزی یک محصول بسیار سودمند در کسب و کار ها و شرکت ها است.چرا که این محصول کاربردی و مهم می باشد. در انتخاب و چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی باید دقت و توجه کافی را داشته باشید. چرا که اگر تقویم رومیزی خاص باشد تاثیر مثبتی بر روی مخاطب خواهد گذاشت.تقویم های رومیزی طرح ها و شکل های متفاوتی را دارد.که شرکت ها و کسب و کارها با توجه به بودجه تعیین شده برای هدایای تبلیغاتی خود می توانند از تقویم های رومیزی استفاده کنند.

در چاپ تقویم رومیزی می توانید از اندازه های مختلف استفاده کنید.هرچه تقویم رومیزی ابعاد و شکل چاپ آن خاص باشد. هزینه تقویم نیز بیشتر خواهد شد.به همین دلیل قبل از چاپ طرح و اندازه مورد نظر خود و همچنین بودجه ای که تعیین کرده اید را در نظر داشته باشید.معمولا تقویم رومیزی تبلیغاتی به شکل عمومی و اختصاصی چاپ می شود.که در چاپ اختصاصی شما می توانید هر چاپی که مد نظرتان است در تقویم به کار ببرید. ولی در چاپ عمومی شکل صفحه از قبل مشخص شده است.

مزایای تقویم های رومیزی

تقویم رومیزی تبلیغاتی به دلیل کاربرد زیادی که دارد. برای معرفی تبلیغات و جذب بیشتر، محصول بسیار مناسب و اثر گذار است.

  • انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

    تقویم رومیزی چند کاره

    تقویم رومیزی به دلیل پایین بودن قیمت چاپ بسیار مناسب است.

  • هدیه تبلیغاتی موثری است. چرا که کاربردی بوده و جزء نیاز های افراد است.
  • از این محصول تا پایان سال استفاده می شود . همین امر سبب می شود که نام برند و یا تبلیغ شما هر روز در معرض دید مخاطب باشد.
  • در تقویم های رومیزی به راحتی می توان عکس،پیام تبلیغاتی و خیلی از موارد دیگر را بر روی تقویم چاپ نمود.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی تبلیغاتی انواع مختلفی دارد. که با توجه به سلیقه خود می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید.

تقویم رومیزی پایه دار این مدل از تقویم ها در بین افراد بسیار محبوب و استقبال از آنها بسیار زیاد است.که می توانید در اندازه،طرح و شکل های مختلف سفارش دهید.پایه این مدل از تقویم ها به صورت مقوا و یا جلد سخت می باشد.بسته به سلیقه خودتان می توانید از پایه هایی با جنس های دیگر نیز استفاده کنید.

انواع مدل های تقویم رومیزی

تقویم رومیزی تبلیغاتی

تقویم رومیزی دستی معمولا ابعاد این تقویم ها کمی بزرگتر است. که می توانید به راحتی از پیام های تبلیغاتی خود با اندازه های مختلف در این تقویم به کار ببرید.پایه ای که در این تقویم به کار میرود معمولا از جنس چوب و طلق می باشد. ولی می توانید از هر نوع جنسی که می خواهید استفاده کنید.

تقویم رومیزی اداری در این مدل از تقویم ها برای هر تقویم روز یک صفحه جداگانه ای در نظر گرفته می شود.همچنین میتوان برای یادداشت کردن، یادآوری قرار های خاص از این مدل تقویم ها استفاده کرد.اگر قصد دارید از هدایا تبلیغاتی استفاده کنید.تقویم رومیزی تبلیغاتی مدل اداری یکی از بهترین و مناسب ترین تقویم ها است.

نکات مهم در طراحی تقویم های رومیزی

برای اینکه تقویم رومیزی که انتخاب میکنید.خاص و تاثیرگذار باشد. باید یک سری نکات را در طراحی و چاپ تقویم در نظر داشته باشید.

  • انتخاب موضوع سعی کنید موضوعی که برای طراحی انتخاب میکنید خاص و زیبا باشد.موضوعاتی را به کار بگیرید که خسته کننده نباشد.
  • در طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی به شکل واضح باید هدف از تبلیغات مشخص شود.
  • انتخاب تعداد صفحات در طراحی تقویم بسیار مهم است. سعی کنید تعداد صفحاتی را در نظر بگیرید که خیلی کم و یا بیش از حد زیاد نباشد.بهتر است هر صفحه برای تقویم یک روز باشد و یک فضایی مشخص برای تبلیغ در نظر بگیرید.
  • استفاده از پیام های انگیزشی و یا متنی دلنشین برای اینکه تقویم رومیزی تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن باشد . به هیچ عنوان فقط از پیام تبلیغاتی استفاده نکنید.بهتر است از پیام های انگیزشی نیز استفاده کنید تا برای استفاده کننده جذاب باشد.
  • نکات مهم در دیزاین تقویم تبلیغاتی

    بهترین راه برای طراحی تقویم تبلیغاتی

    انتخاب تصاویری خاص با کیفیت بالا در تقویم رومیزی. این نکته در طراحی تقویم رومیزی بسیار اهمیت دارد.

  • می توانید از تاریخ های مهم شرکت در طراحی تقویم رومیزی استفاده کنید.
  • بهتر است در طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی فضای خالی برای یادداشت کردن در نظر بگیرید.این کار تاثیر زیادی بر روی طراحی تقویم می گذارد.
  • انتخاب رنگ در طراحی تقویم های رومیزی از رنگ هایی استفاده کنید که متناسب با شرکت و یا کسب و کار شما باشد.
  • از نماد های خاصی در طراحی استفاده کنید.این نماد ها باعث زیبایی تقویم می شود.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب گفته شد اگر قصد دارید از هدایای تبلیغاتی برای معرفی و جذب بیشتر مخاطبان استفاده کنید.بدون تردید استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی بهترین انتخاب است.چرا که به دلیل پایین بودن قیمت آنها همچنین کاربرد زیادی که دارند.در بین افراد بسیار محبوب و استقبال از این تقویم ها زیاد است.فقط این نکته را فراموش نکنید برای اینکه تقویم رومیزی خاص باشد. باید یک سری نکات اساسی در حین طراحی و چاپ تقویم در نظر بگیرید.

سوالات متداول تقویم رومیزی تبلیغاتی

  1. استفاده از تقویم های رومیزی برای معرفی تبلیغات چه مزایایی دارد؟
    تقویم های رومیزی به دلیل پایین بودن قیمت چاپ انتخاب مناسب برای تبلیغات شماست. همچنین افراد همیشه در طول روز و سال نیاز به تقویم دارند که خب این نکته مثبتی در انتخاب تقویم رومیزی برای تبلیغات است.
  2. برای اینکه تقویم رومیزی که انتخاب میکنید خاص باشد در طراحی آن به چه نکاتی باید توجه کرد؟
    در طراحی تقویم رومیزی بای به نکاتی از قبیل انتخاب رنگ،استفاده از نماد های خاص؛ انتخاب تعداد صفحات،انتخاب تصاویر، هدف و موضوع تبلیغات و خیلی از موارد دیگر لحاظ گردد.
  3. مدل های تقویم رومیزی به چه صورت است؟
    تقویم های رومیزی مدل های مختلفی دارد که می توان به تقویم رومیزی پایه دار،دستی و رومیزی اشاره کرد.که شرکت ها و یا کسب و کارها می توانند هر مدلی که مد نظرشان است انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *