مقالات هدایای تبلیغاتی

ایده های تبلیغاتی ارزان

ایده های تبلیغاتی

برای این که یک تبلیغات عالی داشته باشید شما نیازمند ایده های ناب و فوق العاده هستید. اغلب افراد  بر این باور هستند که همیشه باید راه هایی را انجام داد که لازم است  هزینه های  بسیار زیادی را برای آنها پرداخت کرد. اما اینگونه نیست.  ایده های تبلیغاتی می توانند هزینه ای بسیار پایین داشته باشند و در عین حال بسیار بازده بالا و پر سودی داشته باشند.

ایده تبلیغاتی باید  با خلاقیت و سلیقه افراد باشد نه پرداخت هزینه های گران برای انجام یک سری کار ها که سود آنچنان دلخواهی هم نداشته باشند. اگر شما باز هم فکر می کنید که ایده های تبلیغاتی را نمی توان با هزینه های پایین انجام داد. پس پیشنهاد میکنیم که با ما تا انتها همراه باشید. ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توان با هزینه ای پایین، ایده های تبلیغاتی ناب را اجرا کرد.

بهترین روش تبلیغات

تبلیغات

ایده های تبلیغاتی

ایده های تبلیغاتی ارزان یکی از بهترین راه ها است تا شما از خلاقیت خود استفاده کنید.  خلاقیت ها همیشه  در محدودیت ها است که  منجر به اجرای یک کار درجه یک می شوند. اگر شما به جای این که سعی کنید با پرداخت هزینه های بالا از فکر، ایده و خلاقیت خود استفاده کنید. بدون شک می توانید به هدف دلخواه خود برسید.

بسیاری از افراد برای این که نام فروشگاه و یا شرکت آن ها دیده شود میتینگ های بسیار پرهزینه را مهیا می کنند. و یا تمامی بیلبورد های شهر را اجاره می کنند. این کار ها بسیار پرهزینه است. جدای از هزینه ی زیادی که باید برای این کار ها پرداخت شود.

این قبیل کارها توسط دیگر رقیبان شما انجام می شود. همچنین در مواردی ممکن است بیلبوردی که شما اجاره می کنید. در جای مناسبی از شهر نباشد و کمتر دیده شود. از این رو هزینه شما هدر خواهد رفت. بهتر است قبل از این که ایده های تبلیغاتی را اجرا کنید. یکسری نکات مقدماتی را نیز  انجام دهید تا به خوبی بتوانید راه های مورد نظر خود را اجرا کنید.

نکات مقدماتی در ایده های تبلیغاتی ارزان

تحقیق

اولین  کاری که شما باید انجام دهید. تحقیق کردن است. شما باید ابتدا بدانید که چه هدفی را دنبال می کنید .و قصد انجام چه کاری را دارید. اگر شما این  کار را انجام دهید راحت تر می توانید به دنبال ایده های تبلیغاتی خود باشید. چرا که هدف و مسیر خود را متوجه شده اید.

شما باید مشتریان خود را بشناسید. این بدین معنا است که شما باید ایده هایی را اجرا کنید که مستقیم با مشتریان شما در ارتباط باشد. اگر  مشتری های  شما افراد کم درآمد هستند باید یک هدف را دنبال کنید. اگر مشتریان شما قشر متوسط  هستند یک مسیر و اگر مشتریان شما افرادی هستند که از نظر مالی دغدغه ای ندارند. باز هم یک هدف مختلف را باید دنبال کنید.

شما باید  ایده هایی را اجرا کنید که به کار شما ارتباط داشته باشند. اگر شما فروشگاه ورزشی دارید  باید ایده های تبلیغاتی خود را بر اساس شغل خود یعنی فروش لوازم ورزشی اجرا  کنید.

شما باید باید به رقیبان خود نگاه کنید باید بدانید که رقیبان شما چه کاری انجام می دهند. شما باید سعی کنید که یک قدم از رقیبان خود جلوتر باشید. آن زمان است که شما می توانید میزان سهم مناسبی در بازار فروش داشته باشید.

تبلیغات ارزان

ایده تبلیغاتی

تعیین بودجه

بعد از انجام پروژه تحقیق شما باید تعیین کنید چه میزان بودجه ای را قصد دارید برای ایده خود هزینه کنید. زمانی که  میزان هزینه مورد نظر را انتخاب نمودید به راحتی می توانید به ایده های  خود فکر کنید. ایده های که پر از خلاقیت های بکر باشد

ایده های تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی

یکی از ایده های تبلیغاتی ارزان که می تواند کاربردی بسیار زیادی داشته باشد. هدایای تبلیغاتی است. بسیاری از افراد فکر می کنند  هدایای تبلیغاتی گران هستند. اما می شود با یک هدیه بسیار ارزان ولی کاربردی مشتریان خود را جذب فروشگاه کنید شما می توانید یکی از اقلام فروشگاه خود را به عنوان آفر قرار دهید. مثلا بگوید که اگر فردی میزان مشخصی خرید کند. می تواند جایزه مشخص شده را دریافت کند.

همچنین می توانید برای شرکت و یا فروشگاه خود قرعه کشی هایی را طراحی کنید. که هر شخصی بیشتر خرید کند امتیاز بیشتری در قرعه کشی دارد. این راه بسیار پر سودی برای شما خواهد بود.

کمپین تبلیغاتی

از جمله راه های مناسب کمپین تبلیغاتی است. شما می توانید با کمپین تبلیغاتی تعداد زیادی از  افراد را در جریان ایده های خود قرار دهید. شما باید با تشکیل گروه هایی یک پیام را در چند رسانه از جمله شبکه های مجازی در یک روز و یک ساعت مشخص انتشار دهید.

تبلیغات

ایده تبلیغاتی ارزان

حرف آخر

اگر شما به دنبال ایده های  تبلیغاتی ارزان و همچنین هدایای تبلیغاتی مناسب هستید می توانید به سایت ماهور گیفت مراجعه کرده و از  مقالات ما در این رابطه  استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *