مقالات هدایای تبلیغاتی

بهترین هدیه برای سیسمونی

بهترین هدیه سیسمونی

هدیه سیسمونی

یکی از مهم ترین هدایایی که معمولا به رسم عادت، افراد به یکدیگر می دهند برای سیسمونی و به دنیا اومدن فرزند جدیدی به این جهان است. اگر همیشه به دنبال انتخاب بهترین هدیه برای سیسمونی هستید و نمی دانید که چه چیزی تهیه کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات را در رابطه با خرید هدیه سیسمونی بیان کنیم.

خرید برای یک نوزاد تازه به دنیا آمده می تواند گیج کننده باشد و اغلب افراد بجای خرید شی خاصی، مقداری پول را به مادر فرزند، هدیه می دهند. با توجه به تنوع بالای لوازم مورد نیاز یک نوزاد و همچنین هزینه های بالای خرید لباس و … افراد سردرگم می مانند.

[faq title=”سوالات مربوط به بهترین هدیه برای سیسمونی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”بهترین هدیه تبلیغاتی مربوط به نوزادان چه می باشد؟” number=”1″]از آنجایی که بچه های کوچک و تازه متولد شده، به لباس، لوازم حمام، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و … نیازمندن، بهترین هدیه برای آن ها قسمت کوچکی از این موارد ذکر شده است. یک اسباب بازی با کیفیت یا پوشک بچه می تواند مشتریان زیادی را جذب شرکت مربوطه کند.[/faq_item][faq_item title=”اشیاء بی تحرک و ثابت به عنوان هدیه بهترند یا موزیکال؟” number=”2″]اگر کودکی تازه به دنیا آمده باشد، احتمالا در نیمه های شب با گریه و بی خوابی، مادر پدر خود را آزار می دهد. به همین علت هدیه دادن اسباب بازی های موزیکال یا انواع جغجغه می تواند بسیار برای کودک سرگرم کننده باشد و تا چند ساعت با آن بازی کند.[/faq_item][faq_item title=”بهترین هدیه سیسمونی برای اتاق خواب چیست؟” number=”3″]شاید نتوانید بین تمامی لوازمی که یک کودک به آن نیاز دارد، بهترینش را انتخاب کنید، یکی از پر کاربردترین هدایایی که می توانید تهیه کنید، اسباب بازی های بالای تخت کودک است.این اسباب بازی ها در صورتی که اهنگ پخش کند یا بچرخد، می تواند تا چندین ساعت کودک را به خود مشغول کند تا پدر مادر به کارهای خود رسیدگی کنند.[/faq_item][/faq]

هدیه تبلیغاتی

هدیه سیسمونی

 بهترین هدیه برای سیسمونی

بهتر است هدیه ای برای کودک بخرید که بعد از مدتی بلا استفاده نباشد و بتوان تا مدت ها، آن را به عنوان یادگاری نگه داشت. اگر شرکتی هستید که می خواهید مادران باردار و یا تازه زایمان کرده را جذب محصول خود کنید.

  • یکی از هدایای به صرفه با بازدهی بالا، پوشک بچه است. زیرا با توجه به گرانی پوشک ها و ناتوانی مردم در خرید انواع با کیفیت آن، هدیه دادن یک پوشک هرچند کوچک اما با کیفیت و جنس خوب، می تواند مادر تازه زایمان کرده را مشتری دائمی شما کند.
  • یکی دیگر از مواردی که هر مادری دوست دارد لحظه های بچه اش را در آن ثبت و نگهداری کند، آلبوم عکس است. شما می توانید با هدیه دادن یک آلبوم عکس، مادر و پدر کودک را خشنود کنید.
  • خرید لباس های نرم و پنبه ای نیز یکی از موارد ضروری است، زیرا بچه ها به سرعت رشد می کنند، پس بهتر لباس مورد نظر کودک را یک الی دو سایز برگ تر تهیه کنید، زیرا خانواده نزدیک نوزاد حتما برایش لباسی در همان ابعاد و روزهای تازه به دنیا آمده تهیه کرده اند.
  • لوازم حمام و بهداشتی هم یکی از مواردیست که شاید از قلم افتاده باشد و تهیه نکرده باشند، شونه، کرم، گیره مو، ناخون گیر، لوسیون بچه و … همگی برای برای کودک تازه به دنیا آمده ضروری و واجب است.
  • شما می توانید یک مبلمان کوچک یا میز تحریر، صندلی مهد کودک و متحرک و … را برای کودک تهیه کنید.
هدیه سیسمونی

بهترین هدیه سیسمونی

دکوراسیون اتاق کودک

برخی اقلام که مربوط به طراحی دکوراسیون اتاق کودک می شود نیز می تواند، هم کاربردی باشد و هم در زیباسازی و جلوه بیشتر اتاق کمک کند. شاید یک تابلوی کودکانه، یا چراغ خواب عروسکی بزرگ، یک ساعت خلاقانه و یا تور بسکتبال و لوستر و … نیز همانقدر مادر نوزاد را خوشحال کند که لوازم شخصی کودک می کند.

از طرفی برای خرید لوازم دکور اتاق کودک، دستتان بازتر است و می توانید خیلی چیزها را به عنوان بهترین هدیه برای سیسمونی به خانواده کودک هدیه دهید.

تفاوت هدیه سیسمونی تبلیغاتی با هدیه معمولی

شرکتی که می خواهد محصول خود را که مربوط به کودکان و نوزادان تازه به دنیا آمده است، را تبلیغ کند، نمی تواند سلیقه و نظر همه مردم را جویا شود و سپس محصولی را توزیع کند. شرکت یا کارخانه و تولیدی، کاربردی ترین و با کیفیت ترین محصول خود را در نمایشگاه ها، مراکزی که خرید و فروش سیسمونی می کنند و مکان های مختلف، به مردم هدیه می دهد.

با این کار، والدین کودکان که به دنبال بهترین اقلام با کیفیت بالا و مرغوبیت بیشتر هستند، جذب محصولات شرکتی که به آن ها پوشک، قاب عکس، لباس یا هرچیز دیگری هدیه داده است، می شوند و به دنبال آن دیگر محصولات شرکت را نیز خریداری می کنند.

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی درمقابل هدیه معمولی

جمع بندی

اگر می خواهید هدیه مناسب و خوبی را هم جهت خوشحالی پدر مادر نوزاد تازه متولد شده و هم جذب مخاطبین، تولید کنید و آن را هدیه دهید باید تمامی نکاتی از قبیل لوازم مورد نیاز نوزاد، گران بودن اقلام، جذابیت کالا و … را مورد بررسی قرار داده و در نهایت با قرار دادن آرم و لوگوی تجاری شرکت محصول خود را مشهور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *