مقالات هدایای تبلیغاتی

تاثیر بازاریابی تلفنی بر فروش

تاثیر بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی

صاحبین کسب و کار دیگر به این موضع واقف شده اند که حتی در مشاغلی که مرتبط با آی تی و دیجیتال است در کشورمان چون استفاده از اینترنت هنوز درمیان کلیه گروه های سنی جا نیفتاده است، و از طرفی نیز استفاده از اینترنت در کشورمان دارای محدودیت های ویژه می باشد بازاریابی تلفنی نیز هنوز از بهترین روش های بازاریابی می باشد و می توان از این روش بازاریابی استفاده لازم را برد.
البته بازاریابی تلفنی کار سختی می باشد و هر فردی توان انجام این کار را ندارد و همچنین هزینه های خاص خود را می طلبد بنابراین برای پیدا کردن بازاریاب تلفنی حرفه ای راه سختی را پیش رو خواهید داشت.

البته باید بگوییم از روش های قدرتمند بازاریابی ارائه هدایای تبلیغاتی است که در مقالات بعدی به دلایل قدرتمندی بازاریابی با ارائه هدایای تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

هدایای تبلیغاتی

بازاریابی تلفنی

تاثیر بازاریابی تلفنی بر فروش

بازاریابی تلفنی یک روش مفید برای تبلیغات کسب و کارهای تازه تاسیس شده در جهت بالا رفتن شتاب فروش می باشد، در این مدل بازاریابی مزیت های زیادی وجود دارد آنها را عنوان می کنیم :

افزایش کارایای

می توان گفت که بازاریابی تلفنی تاثیر بالایی بر فروش دارد چرا که شما بصورت مستقیم با مشتری در ارتباط می باشید و این موضوع موجب رضایت مشتری می شود و حتی اعتماد مشتری را به شما بالا می برد و این موارد خود هر کدام موجب بالا رفتن سطح فروش می شوند.

بازاریابی مقرون به صرفه

شرکت های کوچکی که نمی توانند دارای یک تیم فروش باشند با استفاده از بازاریابی تلفنی می توانند که فروش خود را افزایش دهند و استخدام یک بازاریاب تلفنی حرفه ای هزینه های کمتری نسبت به جمع کردن یک تیم برای بخش فروش دارد.

گرفتن نتیجه فوری از فروش

با کمک بازاریابی تلفنی می توانید میزان رضایت محصول یا خدمات خود را بین مشتریان تخمین بزنید، و همچنین نتیجه و بازخورد مناسبی را از بازار هدف خود بدست آورید.
از مزایای استفاده از بازاریابی تلفنی این می باشد که می توانید خیلی سریع به نیازهای مشتریانتان پاسخ دهید و این مشتری مداری موجب می شود که به نسبت رقبا اعتبار بیشتری کسب شود، همچنین موجب برقراری ارتباط نزدیک تر با مشتری می گردد و این باعث می شود سایر محصولات خود را راحت تر به او عرضه نمائید.

هدایای تبلیغاتی

تاثیر بازاریابی تلفنی بر فروش

فروش به مشتریان موجود و جدید

مشتریان فعلی کسب و کارتان ممکن است در پاره ای از زمان ها احتیاجی به خرید محصولاتتان نداشته باشند، در بازاریابی تلفنی بازاریابان قادرند که با سرعتی مناسب مشتریان جدید خود را پیدا کنند.
نکته ای که قابل ذکر می باشد که اگر فروش محصولاتتان کم گردد، از طریق تماس تلفنی نیز می توانید دلایل آن را به راحتی متوجه شوید و بتوانید مشکل ایجاد شده را برطرف کنید.

بوجود آوردن یک پایگاه از مشتریان

بوسیله بازاریابی تلفنی می توانید یک پایگاه داده ی با ارزش از مشتریان بالقوه برای محصول و یا خدماتتان فراهم آورید. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که نیروی کار شما در زمان های لازم می تواند تنها بر روی فروش و حفظ مشتریان متمرکز می شود و نه پیدا کردن مشتری جدید، این موضوع موجب افزایش کارایی کسب و کار شما می شود.

رشد آگاهی کلی از کسب و کار شما

در بازاریابی تلفنی چه از نوع تلفن گویای آن و چه از نوع بازاریابی توسط اپراتور موجب رشد آگاهی دیگران از برند و کسب و کار شما می شود. دیگران بیشتر از اینکه مایل باشند که چیزی را بخوانند مایلند که بشنوند، و با بازاریابی تلفنی، نام برند و محصول شما زیادتر می شود و به گوش مخاطبان بیشتر می رسد  و این سبب شناخته شدن نام برند شما می گردد.

استفاده از بازاریابان با تجربه

در بازاریابی تلفنی بر خلاف روش های دیگر بازاریابی شما می توانید از یک انسان پرتجربه برای بازاریابی استفاده کنید هرچند که در این روش ممکن است کمی هزینه شما بالا برود اما تاثیر بسیار خوبی می تواند بر روی فروش بگذارد.
یک بازاریاب باتجربه کافی می تواند که برای حفظ مشتری با بهترین شکل ممکن اقدام نماید و همچنین می تواند که مشتریان جدید را وارد چرخه کسب و کار شما کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *