مقالات هدایای تبلیغاتی

خدمات طراحی لوگو

طراحی لوگو هدایای تبلیغاتی

برای اینکه با خدمات طراحی لوگو به خوبی آشنا شوید تا انتهای مطلب امروز ماهورگیفت با ما همراه باشید.

طراحی لوگو چیست؟

اول از اینکه شما بتوانید درک خوب و کاملی از تعریف لوگو داشته باشید باید قبل از هر چیز دیگری به این موضوع فکر کنید که هدف اصلی شما برای طراحی لوگو چه چیزی می باشد؟!

اینکه شما بتوانید لوگو برند تجاری خود را به خوبی به دیگران معرفی کنید نیاز دارد تا شما قبل از شکل گیری و طراحی آن به این موضوع بیاندیشید که طراحی مد نظر شما به هدف شما نزدیک می باشد و می تواند به خوبی مفهوم را به طور کامل به مخاطب منتقل کند یا خیر؟

طراحی لوگو در واقع باید قابل شناسایی، الهام بخش اعتماد، تحسین، وفاداری و برتری برند شما نسبت به سایر برندهایی باشد که در زمینه کاری شما مشغول فعالیت هستند، باشد. آرم شما نشان دهنده نام تجاری شما است.

بنابراین می توانیم طراحی لوگو را اینگونه تعریف کنیم که ابزاری است برای برندسازی و بازاریابی که نشان دهنده مشاغل مختلف می باشد. در حقیقت طراحی لوگو نمادی است برای کمک کردن تبلیغات شما که می توانید برای اینکه تبلیغاتی که انجام می دهید اثر بخشی بیشتری داشته باشند طراحی لوگو را هم بر روی هدایای تبلیغاتی خود نیز انجام دهید.

خدمات طراحی لوگو

طراحی لوگو

انواع طراحی لوگو

  • طراحی لوگوی تصویری
  • طراحی لوگو نوشتاری
  • طراحی لوگوی ترکیبی
  • طراحی لوگو لترمارک یا مونوگرام

بدون شک این موضوع را به خوبی می دانید که برای اجرای خدمات طراحی لوگو باید اصول و استانداردهای طراحی لوگو را نیز به درستی رعایت کنید.

به خاطر داشته باشید که هر چه طراحی لوگو شما ساده تر باشد بهتر در ذهن مخاطب و مشتریان شما نقش خواهد بست و آنها راحت تر می توانند آن را درک کنند. در ضمن نباید این موضوع بسیار مهم را فراموش کنید که طراحی لوگوی سازمان و شرکت شما باید با قوانین ثبت علائم تجاری مطابقت داشته باشد.

خدمات طراحی لوگو

حال دانستیم که طراحی لوگو چیست؟ و دارای چند نوع می باشد. اما درباره خدمات طراحی لوگو چیز زیادی نمی دانید.

اجازه دهید از خودتان بپرسیم که از خدمات طراحی لوگو چه برداشتی دارید؟!

خوب طبیعتا برخی از شما به نوع طراحی لوگو، کیفیت آن ، بازخورد طراحی لوگو، رنگ آمیزی لوگو و…. اشاره داشته باشید.

مواردی که به ذهن شما عزیزان رسیده است هم در دسته بندی خدمات طراحی لوگو به حساب می آید. زیرا بدون شک زمانیکه شما می خواهید کسب و کار خود را به  جامعه ای بزرگتر از جامعه پیرامون خود معرفی کنید نوع طراحی لوگویی که بر روی محصولات شما انجام می شود برایتان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. مخصوصا اگر بخواهید همان طراحی را بر روی هدایای تبلیغاتی که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید استفاده کنید. هر چه لوگو طراحی شده خوانا تر باشد بدون شک تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

خدمات طراحی لوگو

زبان طراحی لوگو

مسئله دیگری که در خدمات طراحی لوگو برای همه دارای اهمیت می باشد کیفیت و بازخورد لوگوی طراحی شده است. گفتیم که لوگو نمادی است که به شما کمک خواهد کرد که تبلیغات برند خود را بهتر انجام دهید و در واقع به نوعی نشان دهنده هویت شما می باشد.

پس اگر طراحی که برای لوگوی خود در نظر گرفته اید از کیفیت مناسب برخوردار نباشد شک نداشته باشید که بازخورد خوبی را هم برای شما به همراه نخواهد داشت.

رنگ هایی که در طراحی لوگ مورد استفاده قرار می گیرند هم مهم می باشد یعنی اینکه در موقعیت سیاه و سفید یا تک رنگ هم باید رنگ هایی که برای طراحی در نظر گرفته اید بتواند کارایی داشته باشد و همنیطور لوگو می بایست با رنگ های کمتری طراحی شود. نه مثل رنگین کمان هفت رنگ باشد.

علاوه بر مواردی که در خدمات طراحی لوگو به آن ها اشاره کردیم باید زبان نوشتاری لوگو را هم در نظر داشته باشید. از معمول ترین زبان هایی که برای طراحی لوگو مورد استفاده قرار می گیرند می توان به چند نمونه زیر اشاره کرد.

زبان های طراحی لوگو

  • طراحی لوگو به زبان فارسی
  • طراحی لوگو به زبان انگلیسی
  • طراحی لوگو فارسی/ انگلیسی
  • طراحی لوگو به زبان عربی
  • طراحی لوگو به زبان ترکی
  • طراحی لوگو به زبان فرانسه
  • طراحی لوگو به زبان اسپانیایی
  • طراحی لوگو به زبان روسی
  • طراحی لوگو به زبان آلمانی
خدمات طراحی لوگو هدایای تبلیغاتی

ابزار طراحی لوگو

طراحی لوگو وخدمات طراحی لوگو می توانند تاثیر بسیار خوبی روی نحوه تبلیغات شما که توسط هدایای تبلیغاتی انجام می دهید داشته باشد. این نوع روش برای معرفی برند می تواند مشتری های شما را به مشتریان وفادار تبدیل کرده و کاری کند که مشتریان بیشتری جذب برند و حرفه شما شوند.

طراحی بر روی هدایای تبلیغاتی باعث می شود که تاثیر گذاری که بر روی مخاطبین شما دارد هدفمند صورت گیرد . این کار به بیشتر شناخته شدن برند شما نیز کمک خواهد کرد.

حرف آخر

تیم ماهور گیفت با خدمات طراحی لوگو در خدمت شما هستند تا شما را در زمینه طراحی لوگو که می خواهید روی هدایای تبلیغاتی خود انجام دهید راهنمایی و یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *