ساک دستی, محصولات

ساک کنفی تبلیغاتی

ساک کنفی زیبا و شیک

بسته بندی تبلیغاتی

یک تبلیغات و بسته بندی ویژه می تواند توانایی آن را داشته باشد تا نظر مشتری شما را نسبت به خرید از فروشگاهتان تغییر دهد، این تغییر می تواند مثبت یا منفی باشد. امروزه شیوه ها مختلفی برای بسته بندی کالا وجود دارد یکی از این نمونه ها استفاده از ساک کنفی تبلیغاتی است.

شرکت ماهور گیفت با چاپ انواع لوگو و طرح مورد نظر شما آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم است.

ساک کنفی تبلیغاتی

استفاده از ساک کنفی امروزه در بسیاری از فروشگاه ها رواج یافته است. این ساک ها علاوه بر اینکه استحکام بیشتری نسبت به کیسه های پلاستیکی دارند، دوستدار محیط زیست نیز هستند چون که یکبار مصرف نیستند و میتوان از آن ها بارها و بارها استفاده کرد. خلاقیت در استفاده از ساک های کنفی، میتواند ان ها را به یک نمونه هدایای تبلیغاتی تبدیل کند.

ممکن است از خودتان بپرسید چگونه این اتفاق می افتد؟ در پاسخ باید بگوییم  استفاده از طرح ها و لوگوها رو ساک کنفی به راحتی آن را برای تبلیغات فروشگاه شما آماده می کند. بدین ترتیب مشتریان شما با استفاده از ساک کنفی تبلیغاتی فروشگاه شما ضمن استفاده از آن، به طور رایگان تبلیغات شما را می کنند.

اکثر ساک های کنفی از الیاف گیاهی و طبیعی ساخته شده اند.

دوخت در سایزهای مختلف و دوام بالای این محصول سبب شده است تا همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرد.

شایان ذکر است ساک کنفی خود به تنهایی در دست هر فرد می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند.

ساک کنفی تبلیغاتی در گروه هدایای تبلیغاتی پر طرفدار قرار گرفته است چرا که موارد استفاده فراوانی و قیمت مناسبی دارد.

 

ساک کنفی زیبا

ساک کنفی تبلیغاتی

[faq title=”سئوالات متداول” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”معایب استفاده از کیسه پلاستیکی چیست؟” number=”1″]سالانه هزاران گونه از جانوران آبزی در اثر بلعیدن این مواد نایلونی و یا گیر کردن در آن ها جان خود را از دست می دهند، علاوه بر آن که موجب زشت شدن مناظر طبیعی می شوند، گازهای گلخانه ای نیز ایجاد می کنند. انباشته شدن زباله های پلاستیکی در مناطق مرطوب باعث می شود تا حشرات زیادی در ان منطقه جمع شوند.[/faq_item][faq_item title=”از ساک کنفی در کجا میتوان استفاده کرد؟” number=”2″]بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست‌های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و غیره. ابزار حمل کاتالوگ‌ها، فولدرها، اسناد و لیست قیمت‌ها و غیره علی‌الخصوص در زمان، برگزاری همایش‌ها، سمینار‌ها و یا شرکت در نمایشگاه‌ها.[/faq_item][faq_item title=”ساک کنفی چه ویژگی هایی دارد که پلاستیک ندارد؟” number=”3″]می‌توان از ساک‌های پارچه‌ای بارها و به مدت طولانی‌تری استفاده کرد و به خاطر استحکام بهتر به این دلیل که مانند پلاستیک و نایلون‌ها مچاله نمی‌شود و شکل ظاهری خود را از دست نمی‌دهد، موردتوجه قرارداد. همچنین ساک‌های پارچه‌ای قابل شستشو بوده و می‌توان مواد خوراکی را نیز در آن قرارداد زیرا مانند نایلون از مواد شیمیایی خطرناک ساخته نشده و برای سلامتی انسان نیز ضرری ندارد[/faq_item][/faq]

مزایای استفاده از ساک کنفی

  • تولید کننده یا فروشنده یکبار برای مدت طولانی هزینه می کند.
  • یک بسته بندی لاکچری و ارزشمند برای کالای خریداری شده.
  • انتقال راحت محصول خریداری شده توسط مشتری.
  • حک شدن نام و برند فروشگاه در ذهن مشتری به دلیل جلوی چشم بودن آن.
  • ماندگاری تبلیغات چاپ شده بر روی آنها
  • کمک به حفظ سلامت محیط زیست
  • قابلیت شست و شو
  • ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به کیسه های پلاستیکی
  • قیمت مناسب نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر
  • تنوع رنگی
  • امکان استفاده به صورت چندین بار
ساک کنفی

مزایای استفاده از ساک کنفی تبلیغاتی

طراحی ساک کنفی تبلیغاتی

برای طراحی ساک کنفی تبلیغاتی باید همواره به نکات مهمی توجه کرد تا توجه مشتریان و سایر افراد را به خود جلب کند. برای مثال:

  • استفاده از یک متن تبلیغاتی مناسب و جالب
  • استفاده از فونت های متنوع ولی محدود که چشم بیننده را خسته نکند.
  • استفاده از فونت با سایزهای مختلف
  • استفاده از فاصله میان المان ها

ساک کنفی تبلیغاتی چگونه میتواند کسب و کار را تبلیغ کند؟

در صورتی که بتوانید یک ساک دستی منحصر به فرد و متناسب با کسب‌وکارتان را به مشتریان ارائه دهید این اطمینان را داشته باشید که برند شما به راحتی در ذهن مشتریانتان ثبت خواهد شد. این نمونه هدایای تبلیغاتی در جذب مشتری مهارت زیادی دارند.

بدین منظور لازم است به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. طراحی ساک در ابعاد بزرگ و رنگ های مختلف
  2. بررسی ساک تبلیغاتی رقبای موفق
  3. توجه به کیفیت و مقاومت ساک کنفی برای این کار باید بدانید که اکثر ساک دستی‌ها شبیه یکدیگرند و طیف رنگی نزدیک به دارند. برای آنکه در این زمینه موفق باشید باید در طراحی ساک کنفی از ایده های جدید بهره بگیرید.
  4. حال طرحی را انتخاب کنید که با طرح همه‌ی رقبایتان متفاوت باشد.
ساک کنفی تبلیغاتی

تبلیغات با ساک کنفی

معایب استفاده از کیسه پلاستیکی چیست؟

سالانه هزاران گونه از جانوران آبزی در اثر بلعیدن این مواد نایلونی و یا گیر کردن در آن ها جان خود را از دست می دهند، علاوه بر آن که موجب زشت شدن مناظر طبیعی می شوند، گازهای گلخانه ای نیز ایجاد می کنند. انباشته شدن زباله های پلاستیکی در مناطق مرطوب باعث می شود تا حشرات زیادی در ان منطقه جمع شوند.

سخن آخر

یک نکته مهم در طراحی ساک کنفی تبلیغاتی منحصر به فرد بودن آن است، بهتر است در طراحی ساک کنفی از ایده های نوین و خلاقانه استفاده کنید. میتوانید از یک طراح ماهر نیز بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. اما اگر میخواهید خودتان طراحی ساک کنفی را انجام دهید مشاورین شرکت ماهور گیفت با ایده های نو و خلاقانه در زمینه طراحی و تولید آماده خدمت رسانی و مشاوره دادن به شما مشتریان محترم به طور رایگان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *