مقالات هدایای تبلیغاتی

نحوه تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی

تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی بهترین راه برای در نظر نگه داشتن نام برندتان در مشتریان جدید و قدیمی است. به موارد گفته شده در این مقاله توجه کنید تا نحوه تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی برای افزایش مارکتینگ خود را فراگیرید.

روزهایی را یادتان می آید که کمپانی ها برای تبلیغ برند، لوگو خود را بر تقریبا همه چیز درج می کردند؟ روی یک خودکار، ماگ و پدهای موس. هنوز هم هدایای تبلیغاتی از ملزومات تبلیغات بهینه برای شرکت ها محسوب می شوند. حال ما هرآنچه را که در رابطه با نحوه تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی باید بدانید را برایتان در زیر آورده ایم.

انتخاب هدیه تبلیغاتی

تقریبا هرچیزی که به فکرتان خطور کند می تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.شما می توانید موارد زیر در هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان استفاده کنید.

برخی از رایج ترین و موفق ترین هدایای تبلیغاتی شامل موارد زیر می شوند:

  • خودکارها و دیگر ابزار نوشتاری
  • پوشاک (کلاه، تیشرت و…)
  • مواد غذایی
  • بطری های آب
  • کیسه های چندبار مصرف خرید
  • تقویم ها

درج لوگو

شما احتمالا فرض کرده اید که تمامی کالاهای تبلیغاتی تان باید لوگو برندتان را داشته باشد. از هر چیز بگذریم، مهم ترین قسمت تبلیغات برند، درج لوگو است، درسته؟ نه لزوما! گاهی شخصی کردن یک هدیه تبلیغاتی برای یک مشتری معنای بیشتری دارد. درج نام مشتری به طریقی زیبا بر روی محصولات، این اطمینان را می دهد که آن ها حتما آن را نگه می دارند و از آن استفاده می کنند و همچنین به دیگران هم معرفی و توصیه می کنند که هدایای تبلیغاتی شما را دریافت و استفاده کنند. اینگونه تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی برای برند شما بیشتر می شود.

درج لوگو برند در اندازه ای کوچک هم قابل قبول است، منتها توجه کنید که مشخصات مشتری برجسته تر و مشخص تر باشد.

احتیاط در پوشاک

شما برای درج لوگو برندتان بر روی پوشاک مانند کلاه ها و تیشرت ها باید احتیاط بیشتری به خرج دهید. شما شرکت خودتان همراه با لوگو مخصوص برندتان را دوست دارید، ولی به این نکته توجه کنید که تا هنگامی که به برند دلخواه عموم مردم تبدیل نشده اید، شانس استفاده از پوشاک همراه با برند شما، بسیار پایین است. شاید بهتر باشد از یک شعار مخصوص کمپانی خودتان و استفاده کنید و نحوه تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی را دست کم نگیرید، در این صورت احتمال موفقیت تبلیغاتتان افزایش می یابد.

اهداف محیطی

منظور این است که هدایای تبلیغاتی ای را انتخاب کنید که در مکان هایی مورد استفاده قرار گیرند که تصمیماتی در زمینه محصول و سرویس شما گرفته می شود. به عنوان مثال، اگر شما مشغول انجام یک بیزینس آنلاین هستید، از پدهای موس و فلش درایو ها استفاده کنید، محصولاتی که تصمیم گیرندگان هنگامی که پای کامپیوترهایشان هستند، به استفاده از آن ها فکر می کنند.

 

عدم استفاده از محصولات با عمر کوتاه

از محصولاتی استفاده کنید که دوام طولانی مدت داشته باشند. به عبارت دیگر، به جای استفاده از پدهای موس با نوشته های چسبیده، از نگه دارنده هایی که قابلیت استفاده مکرر دارند استفاده کنید. تنها استثنایی که برای محصولات تبلیغاتی کوتاه مدت می توان قائل شد، غذاست. استفاده از مواد غذایی در مواقع خاص، مانند جشن های بزرگ، همراه با برند شما می تواند برای عموم مردم خوشحال کننده و راضی کننده باشد.

استفاده بهینه از لوگو

کارمندان شما، یا از طرفی دیگر، نمایشگاه های تجاری باید در استفاده از پوشاک و هر وسیله مرتبط دیگری متناسب با برند و کمپانی شما، مزین و آراسته شده باشند. استفاده از لوگو در این شرایط یک عمل هوشمندانه و بدون نشانی از اجبار است. استفاده دیگر از لوگو در مشتریان علاقه مندتان است. آن ها به کمپانی و برند شما علاقه مندند و هنگامی که هدیه تبلیغاتی مخصوص خودشان دریافت می کنند قدردان خواهند بود و با کمال میل هدیه تبلیغاتی دریافت کرده را مورد استفاده قرار داده و به دیگران نشان می دهند.

پاداش ارجاع

جای دیگری که بسیار مناسب استفاده از هدایای تبلیغاتی است، هنگامی است که شخصی دوباره مراجعه می کند به شرکت یا کمپانی شما. پاداش ارجاع دوباره او و احساس خاص بودن را به او بدهید. اگر می توانید از بیش از یک محصول استفاده کنید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی

انتخاب بین گزینه ها

اگر امکانش بود به مشتریان فرصت انتخاب بین چند کالای تبلیغاتی را بدهید تا بتوانند از هدایای تبلیغاتی متنوع استفاده کنند. کسی که یک خودکار می خواهد یا به آن نیاز دارد، قطعا از آن استفاده خواهد کرد. کسی که از بازکننده های نامه برای باز کردن نامه هایش استفاده می کند، این محصول را انتخاب خواهد کرد.

چیزی بده و چیزی بگیر

هنگامی که شما به مشتریانتان هدیه تبلیغاتی می دهید آن ها را به نحوی وادار به انجام بیزینس با خودتان می کنید. لازم نیست چیزی بگویید یا یک قرار داد بزرگ بنویسید، آن ها خود این تعهد را احساس خواهند کرد.

هدیه را هدیه دادن

در زندگی معمول و طبیعی، اگر هدیه ای ک گرفته اید را به شخص دیگری بدهید چندان کار درستی نیست ولی در تجارت این موضوع کاملا فرق می کند. هدایای تبلیغاتی شما هرچه مکان ها و فواصل طولانی تری را طی کند بهتر است.

برای اینکار لازم نیست کار زیادی بکنید، به طور طبیعی اتفاق می افتد. مثلا شما می توانید از یک کالا دو تا همراه با شعار “ثروت را به اشتراک بگذارید” ارائه دهید، این یک راهکار ساده  برای دو برابر کردن اثر تبلیغاتتون با کمترین تلاش است.

سخن آخر

شما می توانید بهترین، متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات و هدایای تبلیغاتی را، با کمترین هزینه، از ماهور گیفت، تولید کننده بزرگ هدایای تبلیغاتی، تهیه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *