مقالات هدایای تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی کدامند؟

هدایای تبلیغاتی سنتی در ماهور گیفت

بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی کدامند؟

اگر قصد تبلیغات برای شرکت و برند خود را دارید اما در انتخاب هدیه دچار سردگمی شده اید. و نمی توانید هدیه مناسبی انتخاب کنید با ما همراه باشید. قصد داریم هدایای تبلیغاتی سنتی و یک سایت معتبر برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی به شما معرفی کنیم .

هدایای سنتی

هدایای تبلیغاتی سنتی مزیت های بسیار زیادی برای شرکت و برند شما دارد. و علاوه بر ترویج فرهنگ سنت های مختلف باعث ماندگاری هر چه بیشتر برند شما در ذهن مشتری می شود.

اگر قصد دارید با یک شرکت خارجی وارد معامله شوید. در این صورت هدایای تبلیغاتی سنتی بهترین پیشنهاد است. زیرا در عین خاص بودن باعث کمک به چرخه اقتصاد آن ناحیه شده اید.

سفال های سنتی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی سفال های سنتی هستند. سفال از سازه های اولیه انسان بوده است. کشور ما جزو برترین کشورها در زمینه ساخت سفال و ظروف سفالی است. یکی از ویژگی هایی که هر هدیه تبلیغاتی باید دارا باشد دوام آن است. سفال وهر چیزی که بوسیله آن ساخته می شود از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی کدامند؟

از معروف ترین سازه های ساخته شده با سفال می توان به کوزه اشاره کرد. که بسیار در بین مردم محبوب است.  برخی از شهر های مهم که به هنر سفال گری می پردازند عبارتند از:

  • میبد یزد
  • لالجین همدان
  • گنا آباد
  • کلپورگان سیستان و بلوچستان
  • قم
  • سمنان

شما با دادن سفال های سنتی به مشتریان خود باعث رونق در تولید سفال می شوید. و محصولی با اصالت را به عنوان هدیه به مشتری خود ارائه می دهید.

ظروف مینا کاری تبلیغاتی

یکی دیگر از پیشنهادهای مناسب برای هدایای تبلیغاتی سنتی ارائه ظروف مینا کاری است. مینا کاری به نقاشی روی فلزات مس، طلا، استیل و… گفته می شود. پایتخت میناکاری ایران، شهر اصفهان است. زیرا بیشتر هنرمندان مینا کار در این شهر هستند.

مینا کاری معمولا روی کاسه، بشقاب، گلدان و … انجام می شود. با ارائه این هدیه نفیس تبلیغاتی به مشتریان خود قطعا رضایت خاطر آنها را کسب خواهید کرد.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

اگر دوست دارید جعبه پذیرایی تبلیغاتی به مشتریان خود هدیه دهید. بهتر است آن را با پسته یا زعفران پر کنید. پسته از طرفداران زیادی در بین مغزها برخوردار است. و یکی از هدایای تبلیغاتی لاکچری محسوب می شود.

جعبه پذیرایی سنتی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی

جعبه پذیرایی تبلیغاتی برای تاثیر بیشتر هدایای تبلیغاتی

زعفران به عنوان ادویه آشپزی بسیار پر کاربرد است. زعفران به عنوان طلای قرمز شهرت پیدا کرده است. بیشتر از 80 درصد زعفران دنیا را ایران تامین می کند پس اگر این محصول را برای هدایای تبلیغاتی سنتی در نظر گرفته اید انتخابتان بسیار درست است .

گلیم و فرش تبلیغاتی

زیبایی فرش های ایرانی در دنیا برهیچکس پوشیده نیست. کشور ما اولین کشوری بوده که به فرش بافی روی آورده است تنوع رنگ در فرش های ایرانی بسیار بالا است که همین امر باعث محبوبیت فرش های ایرانی شده است.

فرش ها و گلیم های تبلیغاتی جزو بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی

فرش و گلیم های تبلیغاتی با طرح های زیبا

گلیم که با پشم حیوانات تولید می شود و بدون پرز است هنر دست عشایر است و در طرح های زیبایی بافته می شود. همچنین شما بخاطر تنوع طرح ورنگ در گلیم و فرش با مشکلی در انتخاب مواجه نمی شوید.

زیورآلات محلی تبلیغاتی

زیورآلات محلی به عنوان تکمیل کننده لباس های محلی استفاده می شوند. از زیورآلات محلی محبوب می توان به زیورآلات استان های کردستان، لرستان، سیستان و بلوچستان و زاهدان اشاره کرد. شما با انتخاب زیورآلات محلی برای هدیه تبلیغاتی قدم مهمی در شناخت آداب و رسوم شهرهای کشورمان برداشته اید.

ماهور گیفت

شما اکنون با بهترین پیشنهادها برای هدایای تبلیغاتی سنتی آشنا شده اید. اما اگر در انتخاب آنها شک دارید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید می توانید به سایت ماهور گیفت مراجعه کنید و بصورت کاملا رایگان با مشاوران سایت صحبت کنید و از آنها مشاوره بگیرید. با تجربه ای که مشاوران سایت ماهور گیفت دارند قطعا بهترین هدیه را به شما پیشنهاد می دهند.

شما پس از این که مشخص کردید قصد خرید چه کالایی را دارید می توانید در همان سایت ماهور گیفت اقدام به خرید آن کنید. قیمت های سایت ماهور گیفت بسیار مناسب بوده و تلاش می کند هدیه شما را در کمترین زمان به دست شما برساند. از مزیت های دیگر این سایت می توان به کیفیت بالای محصولاتش با وجود قیمت مناسب اشاره کرد.

نتیجه گیری مربوط به بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی کدامند؟

شما با انتخاب هر کدام از موارد ذکر شده می توایند برند خود را در ذهن مشتری خود ماندگار کنید. فقط به نکته ای که باید توجه کنید این است به همراه هدیه خود اطلاعات برند خود را هم در دسترس مشتری خود قرار دهید تا با توجه  به دوام و ماندگاری هدیه ای که می دهید اطلاعات برند شما در دسترس باشد تا در صورت لزوم سریع بتواند با شما در ارتباط باشد.

[faq title=”سوالات متداول درباره هدایای تبلیغاتی سنتی” open1st=”0″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا می توان هدیه تبلیغاتی را در سایت ماهور گیفت بصورت حضوری خریداری کرد؟” number=”1″]در حال حاضر و با توجه به شرایط کرونایی این امکان وجود ندارد.[/faq_item]

[faq_item title=”بهترین هدیه تبلیغاتی سنتی از بین موارد ذکر شده کدام است؟” number=”2″]فرش و ظروف میناکاری[/faq_item]

[faq_item title=”بهتر است تابلو فرش هدیه دهیم یا فرش؟” number=”3″]تفاوتی ندارد فقط اگر انتخابتان فرش است در سایز آن دقت کنید تا درجابجایی آن مشکلی نداشته باشید.[/faq_item][/faq]

یک نظر در “بهترین هدایای تبلیغاتی سنتی کدامند؟

  1. بازتاب: مینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *