مقالات هدایای تبلیغاتی

خرید گیفت تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی جدید لاکچری

امروزه تهیه‌ی گیفت تبلیغاتی بین صاحبان شرکت و برند از اهمیت زیادی برخوردار است. شما با تهیه ی یک هدیه بسیار ساده می توانید نظر مشتریان خود را جلب کنید. گیفت تبلیغاتی بهتر است که متناسب با برند شما باشد و در واقع معرفی کننده محصولی از کسب و کار شما. در تهیه ی گیفت تبلیغاتی باید به نکات بیشتری توجه کنید و فقط به این مورد فکر نکنید که اگر یک محصولی به مشتری هدیه کنید با استقبال آنان همراه خواهید شد بلکه باید بکر بودن و خاص بودن را هم در انتخاب خود لحاظ کنید.

خرید گیفت تبلیغاتی برای مشتریان موجب برانگیخته شدن عواطف و احساسات مشتریان می شود و بین شما و آن ها یک محبتی شکل می گیرد که موجب می شود تا آنان برند یا کسب و کار شما را پیگیری کنند. در ادامه ی این مقاله به ارائه انواع ویژگی ها و راهکارهایی برای خرید گیفت تبلیغاتی می پردازیم.

گیغت تبلیغاتی ارزان قیمت

باید ها و نباید های خرید گیفت تبلیغاتی

هدیه یا گیفت در فرهنگ ما از اهمیت بالایی برخودار است. هدیه دادن یک فلسفه ای دارد و نتایج روانی بسیاری برای ذهن ایجاد می کند. فلسفه ی هدیه دادن به این شکل است که شما به دوست یا محبوب خود و به طور کلی به کسی که او را دوست دارید و قصد دارید حسن نیت خود را نشان بدهید، هدیه می دهید. با دادن هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان به مشتریان خود بیشتر دارید محبت خود را به آنان نشان می­ دهید. مشتریان هم مانند دوستان و آشنایان شما از نفس کار اهداء هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان استقبال می کنند و در وهله اول خیلی ماهیّت و چیستی هدیه ای که گرفته اند مهم نیست.

امّا باید به این نکته ی مهم توجه بفرمایید که مشتریان شما، دوست و آشنای شما محسوب نمی شوند و به فرض که شما به آنان لطف و محبت داشته باشید ولی آنان از شما توقعاتی دارند و خیلی هم نباید هدایایی تهیه کنید که ارزان هستند و دم دستی محسوب می شوند. در ضمن سادگی باید از یک سری چارچوب ها هم پیروی کند مانند:

  • به نوعی معرفی کننده برند شما باشد.
  • هم ساده و مینی مال باشد و هم چشمگیر. درواقع همین خاصیت مینی مالی باعث می شود که تو چشم هم بیایند و چشمگیر هم باشند.
  • لاکچری باشند.
  • تا حدودی هم کاربردی باشند. این ویژگی کاربردی برای گیفت تبلیغاتی خیلی اهمیت دارد. زیرا باعث می شود تا مشتری برای مدت ها گیفت شما را به هوای این که به دردش می خورد پیش خودش حفظ کند و در نتیجه نام برند شما تا مدت ها در ذهن و خاطر او باقی خواهد ماند.

هدیه تبلیغاتی کاربردی

خرید گیفت تبلیغاتی ارزان و لاکچری

گیفت های تبلیغاتی در عین زیبایی و ارزانی می توانند لاکچری هم باشند و شاید خیلی هم نیاز نیست که شما از زرق و برق اضافه برای خرید گیفت تبلیغاتی استفاده کنید. امروزه دنیا و دید انسان های جهان متفاوت شده است. یکی از دیدگاه های تازه ای که تازگی هم خیلی طرفدار پیدا کرده است. استفاده از جنبه های مینی مالیستی در طراحی گیفت های تبلیغاتی است. مشتریان ضمن این که این گیفت ها را ساده می بینند بلکه لاکچری و شیک هم تصور می کنند.

 

 

شما از این ویژگی و فرصت پیش آمده می توانید استفاده کنید و در ضمن سادگی و استفاده از محصولات ارزان می توانید به عنوان برندی لاکچری هم شناخته شوید.

گیفت های تبلیغاتی بهتر است که حتماً خاصیت لاکچری بودن خود را داشته باشند زیرا که لاکچری از آن صفاتی است که در دوران مدرن امروزی خیلی استفاده می شود و مشتری به لاکچری بودن و شیک بودن محصولی خیلی اهمیت می دهد. دوران مدرن این روزها به شکلی شده است که خیلی ها هزینه های بسیاری می کنند تا لاکچری و شیک باشند که این به دلیل تأثیر فضای مجازی بر انسان امروزی است.

ارزان بودن محصول هم خیلی اهمیت دارد از این جهت که موجب می شود شما خیلی ضرر نکنید. و در ذهن مشتری هم همین هدایای کوچک و ارزان مدّنظر است و توقع محصولات خیلی گران و با امکانات بالا را از شما ندارند. البته به یاد داشته باشید انتخاب هدایای تبلیغاتی لاکچری کاری بسیار سخت است و شما باید از مشاورین حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید.

نمونه های گیفت تبلیغاتی

شما از کالاهای مختلفی به عنوان گیفت تبلیغاتی می توانید استفاده کنید ولی باید در نظر داشته باشید که این گیفت های تبلیغاتی خیلی با نوع کسب و کار شما هم بی ربط نباشد زیرا اگر این بی ربطی به وجود بیاید باعث می شود که مشتری احساس خوشایندی از این کار نکند. اگر نوع گیفت تبلیغاتی که شما در نظر گرفته اید به جا و درست نباشد در مشتری این حس را منتقل می کند که شما دارید او را سرکیسه می کنید و محصولاتی به درد نخور به او قالب می کنید و درواقع نوعی خست از خود بروز می دهید. باید تمام تلاش خود را بکنید تا این حس به وجود نیاید.

خرید ماگ تبلیغاتی

 

نمونه ای از گیفت های تبلیغاتی:

  • استفاده از صابون تبلیغاتی
  •  پاور بانک تبلیغاتی
  • تهیه ی ظروف و ماگ های جذاب به مناسبت های مختلف مانند عید نوروز یا شب یلدا
  • استفاده از انواع لوازم تحریری به عنوان گیفت تبلیغاتی
  • می توانید برای مراسم و سوگواری های مذهبی هم در کنار مشتریان خود باشید و همراهی خود را با تهیه ی انواع تسبیح ابراز کنید.

هدیه ی تبلیغاتی باید حتما لاکچری و چشمگیر باشد؟

لاکچری بودن از ویژگی های گیفت تبلیغاتی است ولی شما با توجه به بودجه خود باید از این آیتم استفاده کنید.

گیفت تبلیغاتی باید معرف کسب و کار ما باشد؟

قطعاً زیرا هزینه ای که می کنید باید هدفمند باشد و یک سودی و تبلیغی هم برای کسب و کار شما باید داشته باشد.

خرید گیفت های تبلیغاتی مختلف چگونه انجام می پذیرد؟

شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که از آنها می­توانید کمک بگیرید.

خرید گیفت تبلیغاتی مناسبتی

گیفت تبلیغاتی مناسبتی

اگر به دنبال جذب مشتری هستید بهتر است به مناسبت هایی که در تقویم ثبت شده توجه ویژه ای داشته باشید زیرا این مناسبت ها برای مخاطبین شما بسیار مهم است. مناسبت های زیر از جمله مناسبت هایی است که شما باید در یاد داشته باشید تا بتوانید مخاطبین خود را جذب کنید.

  • شب یلدا
  • عید نوروز
  • فصل زمستان و به کارگیری جاذبه های این فصل در گیفت های تبلیغاتی
  • مراسم و آئین های مذهبی
  • استفاده از محرک های جشن های باستانی ایرانیان که برای بسیاری از مردم می تواند جذاب و دوست داشتنی باشد.

سخن آخر

استفاده از قابلیت های خرید گیفت تبلیغاتی برای مشتریان بر هیچ کس پوشیده نیست و امروزه تقریباً همه ی کسب و کار ها متوجه اهمیت این موضوع شده اند. شما با در نظر گرفتن این موضوع خوب است تا در خرید گیفت تبلیغاتی مناسب گام بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *