مقالات هدایای تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی زیبا


یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی است که همواره مورد توجه شرکت ها و مراکز تبلیغاتی قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی تی شرت تبلیغاتی ماهور گیفت شما مشتریان محترم را آشنا کنیم.

چرا تی شرت تبلیغاتی

تی شرت یکی از پرکاربرد ترین وسایلی است که میتوان به عنوان هدایای تبلیغاتی از آن استفاده کرد. امروزه شرکت ها و موسسات بسیاری برای بازدهی بیشتر تبلیغات از تبلیغات روی تی شرت استفاده می کنند چرا که باعث می شود نام تبلیغاتی آن ها در معرض عموم باشد.

استفاده از تی شرت تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی علاوه بر آن که تداعی کننده نام و برند شرکت شما در ذهن فرد استفاده کننده است بلکه سبب می شود دیگران نیز  با نام تجاری و برند شرکت شما آشنا شوند پس با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده اید.

تی شرت و هدایایی تبلیغاتی

تی شرت تبلیغاتی

کاربرد تی شرت تبلیغاتی

  • تیم های ورزشی

    یکی از مواردی که بیشترین بازدهی تبلیغات را دارد تبلیغات بر روی تی شرت تیم های ورزشی است. تی شرت های تبلیغاتی معمولا تبلیغ یک برند خاص را می کنند این درحالی است بیننده به صورت خواسته یا ناخواسته چندین بار نام برند را مشاهده خواهد کرد که همین موضوع باعث حک شدن آن نام در ذهن مشتری خواهد شد. تیم های ورزشی دیگری هم چون والیبال، بسکتبال، هندبال و … که از تیشرت استفاده می کنند، می توانند هدف تبلیغات تصویری قرار گیرند.

  • سازمان ها و ارگان ها

    استفاده از تی شرت تبلیغاتی در سازمان ها و ارگان ها نشانگر نظم و مدیرت بالای آن سازمان و ارگان در کنار اتحاد و همبستگی کارکنان خواهد بود.

  • استفاده جهت هدایای تبلیغاتی

    استفاده از هدایای تبلیغاتی توسط شرکت ها از دیرباز رایج بوده است. اما در میان هدایای تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی به سبب کاربرد زیاد مورد توجه سازمان ها قرار گرفته است. با این کار نه تنها خود را در ذهن مشتری، یادآوری می کنید بلکه مشتری با هر بار دیدن این هدیه، به یاد شما خواهد افتاد و درصد فروش شما از محصول یا خدمات به طرز شگفت انگیزی بالاتر می رود.

تبلیغ با تی شرت

تی شرت تبلیغاتی و مزایای آن

  • تبلیغ مواد غذایی

    یکی دیگر از موارد مصرف تی شرت های تبلیغاتی، توسط افرادی است که پشت کانترهای تبلیغاتی فعالیت می کنند. این افراد معمولا از تی شرت تبلیغاتی همان برند استفاده می کنند.

  • کسب‌وکارهایی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، شرکت‌های بزرگ و کارخانه‌ها می‌توانند با استفاده از تی‌شرت‌ تبلیغاتی برای کارکنان تصویر یکپارچه ای از قدرت کسب ‌وکارشان را به مشتریان نشان دهند.

[faq title=”سوالات مربوط به تی شرت تبلیغاتی open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”از تی شرت های تبلیغاتی کجا میتوان استفاده کرد؟” number=”1″]استفاده از تی شرت های تبلیغاتی نیازمند خلاقیت است. استفاده از تی شرت توسط کارکنان یک شرکت در یک همایش، استفاده از تی شرت تبلیغاتی به عنوان هدیه در یک مراسم قرعه کشی، استفاده در رویدادها و نمایشگاه ها توسط کارکنان یک شرکت نشان دهنده اتحاد و همبستگی در کنار علاقه  آن ها به شرکت می باشد.[/faq_item][faq_item title=”چرا تی شرت تبلیغاتی در میان هدایای تبلیغاتی محبوب تر است؟” number=”2″]قابلیت استفاد برای تمام سنین و جنسیت‌ها، هزینه کمتر، فضای بیشتری برای تبلیغات، هزینه کمتر، قابلیت دید بیشتر[/faq_item][faq_item title=”تی شرت تبلیغاتی در کجا کاربرد دارد؟” number=”3″]

  • گردهمایی های کاری همچون همایش ها ، سمینارها ، جلسات
  • انواع مزون های خیابانی ، سالن زیبایی ، تبلیغاتی مجازی
  • کلیه اماکن عمومی از جمله مترو ، بی آر تی ، اتوبوس[/faq_item][/faq]
تی شرت تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی

جنس تی شرت

از تی شرت به عنوان هدایای تبلیغاتی قطعا به منظور استفاده آن توسط مشتری، استفاده می شود از این رو اگر تی شرت مورد نظر کیفیت مناسب را نداشته باشد حتما مورد توجه مخاطب ما قرار نمی گیرد و شما متضرر شده اید. به همین دلیل جنس تی شرت تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که هم هزینه آن مناسب باشد و هم کارایی لازم را داشته باشد.

مزایای تی شرت تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی به خصوص تی شرت تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که در ادامه به توضیح مختصری ازآن ها می پردازیم.

  1. تبلیغ گسترده با هزینه اندک
  2. حق انتخاب رنگ: یکی از مزایای تی شرت تبلیغاتی این است که شما به مخاطب خود این اجازه را می دهید که رنگ تی شرت را خودش انتخاب کند. هدیه ای که به مخاطب حق انتخاب بدهد حتما مورد پسند او قرار خواهد گرفت.
  3. سازگاری با محیط زیست: تقریبا اکثر هدایای تبلیغاتی مثل سررسید، خودنویس و… به محیط زیست آسیب می رسانند ولی تی شرت تبلغاتی دوستدار محیط زیست بود و کوچکترین آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.
چاپ تبلیغات روی تی شرت

تی شرت تبلیغاتی زیبا

اهمیت کیفیت چاپ روی لباس

کیفیت چاپ روی پارچه یکی از مواردی است که به هیچ وجه نباید آن را نادید گرفت. اهمیت چاپ روی تی شرت آنقدر زیاد است که ممکن است بی توجهی به آن زیان بار باشد.

شرکت ماهور گیفت با بالاترین کیفیت در چاپ لوگو و تبلیغات شما بر روی هدایای تبلیغاتی و تی شرت های تبلیغاتی این امکان را به شما می دهد تا با خیالی آسود کار خود را به ما بسپارید و نگران کیفیت آن نباشید.

ویژگی های دستگاه چاپ روی پارچه
  • دقت چاپ تا 2880 dpi
  • چاپ به صورت مستقیم و با ماندگاری بالا
  • جایگزینی برای چاپ‌های سنتی با دقت و ظرافت چاپ دیجیتال
  • امکان چاپ باکیفیت دیجیتالی روی تیشرتهای روشن، رنگی و تیره
  • تکنولوژی چاپ EPSON ژاپن با استفاده از سریعترین و بزرگترین هدهای اپسون بدون نیاز به شابلون، کلیشه، کاغذ ترانسفر و . . . و به صورت مستقیم از طریق کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *