مقالات هدایای تبلیغاتی

سررسید تبلیغاتی 1400 هدیه دهید

سررسید تبلیغاتی 1400

چرا سررسید هدیه بدهیم؟

سررسید یا سالنامه در واقع دفترچه های یادداشتی هستند که در اندازه و مدل های مختلفی موجود هستند با این تفاوت که در آن ها  تقویم های روزانه گنجانده شده و می توانید برنامه های خود را بر حسب تاریخ و کاملاً منظم در آن ثبت کنید. سررسید تبلیغاتی نیز دقیقاً همان کارایی سررسید را دارد، با این تفاوت که اطلاعات و مطالب تبلیغاتی برند شما را نیز همراه دارد. با ارائه این سالنامه ها به عنوان هدایای تبلیغاتی می توانید فرصت دیده شدن برند خود را در مدت زمان طولانی بدست آورید. سررسید تبلیغاتی 1400 بهترین هدیه یادگار یکسال است. یعنی یکسال هر روز با برند شما!

مزایای سررسید تبلیغاتی چیست؟

سررسید یک انتخاب مهم در بازاریابی است. این هدایای تبلیغاتی اگر با چاپ خلاقانه برند و لوگوی شما همراه باشد، با قرار گرفتن در مقابل مشتریان، روشی هوشمندانه و به نسبت ارزان، برای تبلیغ محصول می باشد. با نزدیک شدن عید نوروز و شروع سال جدید، بهتر است با یک سررسید تبلیغاتی منحصر بفرد، برند خود را برای مشتریان، در مقابل دیگر رقبا متفاوت جلوه دهید و آن را معرفی کنید. سررسیدها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای آغاز سال نو، سالهاست که انواع آنها (در اندازه ها و مدل های متنوع) توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان خود باز کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تنوع بسیار بالا و متریال با کیفیت سررسیدها در بازار، تمام سلایق را تامین می کند و صاحب برند از لحاظ بودجه و هزینه خرید های به صرفه و مورد نظر خود را می توانند داشته باشند.

مزایای سررسید تبلیغاتی

مزایای سررسید تبلیغاتی چیست؟

دلیل محبوبیت سر رسید چیست؟

سررسید به دلیل اینکه تمام یک سال را شامل می شود و می توان گفت برند شما همیشه در پیش نگاه ها قرار گرفته است. با استفاده از هدیه سررسید تبلیغاتی می توان تبلیغات مربوط به حرفه خود را همراه با لوگو به مخاطبین ارائه کنید. در سررسید تبلیغاتی رومیزی می توان با چاپ توضیحاتی در مورد خدمات شرکت روی پایه و برگه های تقویم به بازاریابی برند خود کمک کرد. همچنین می توان با چاپ سررسید تبلیغاتی و تقویم رومیزی ست، هدایای تبلیغاتی را به مشتریان ارائه داد. این را هم اضافه کنیم که از هر پنج نفر که هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنند چهار نفر به سررسیدهای تبلیغاتی نیاز دارد و از آن ها در سال جدید استفاده خواهند کرد.

همان طور که از ماهیت سررسیدتبلیغاتی برمیاید افراد از آن ها برای بررسی تاریخ، تنظیم قرار ملاقات و پیگیری رویدادهای ویژه مانند روزهای تولد دوستان و بستگان استفاده خواهند کرد. سررسیدهای تبلیغاتی به دلیل قابل لمس بودن امکان یادداشت برداری و برنامه ریزی های دقیق تری را دارند و همیشه جلوی دید افراد هستند.

سررسید تبلیغاتی 1400

همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که مصرف کنندگان در ازای دریافت هدیه تبلیغاتی، برند شما را به خاطر خواهند سپرد. سال 1400 هم خودش یک سال با ویژگی مانند پایان قرن محسوب می شود و خود این یک راه تبلیغ برای مخاطبین خواهد بود. بنابر آمار سال های مشابه، سال 1400 و آغاز قرن جدید کارآمدی سررسید تبلیغاتی دوچندان خواهد بود. این یک فرصت بی نظیر برای معرفی برند خود به مخاطب است زیرا آگهی های تبلیغاتی از بین خواهند رفت ولی سررسید تبلیغاتی 1400 خاطره خوشی برای مشتری شما به ارمغان خواهد آورد.

هدیه سررسید تبلیغاتی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد مشارکت و شروع روابط ارزشمند خواهد بود. هدیه سررسید تبلیغاتی به دلیل ماهیتی که دارد خود یک گزینه مناسب برای هدیه دادن شب سال نو می باشد حال اگر سررسید تبلیغاتی سال 1400 باشد به دلیل نوید سال پر رونق تر و عبور از بیماری کرونا و آغاز یک قرن جدید بسیار کارآمد خواهد بود.

روش هاش تبلیغاتی و هدایای ارزشمند

سررسیدهای تبلیغاتی 1400، به خودی خود می توانند در ارتقای میزان پاسخگویی مشتریان به هدایای تبلیغاتی، نقش مهمی داشته باشند. استفاده از روش هاش تبلیغاتی و هدایای ارزشمند می تواند مشتریانی را که با پیام شما از طریق سررسید تبلیغاتی آشنا شده اند به شما نزدیکتر و آن ها را برای برقراری تعامل ترغیب کنند. استفاده از سررسید تبلیغاتی 1400 به عنوان مکمل سایر فعالیت ها و هدایای تبلیغاتی، برند و کسب و کار شما را در دسترسی به این قابلیت یاری خواهد کرد. همان طور که امروزه در این دنیا پر سرعت بر همگان به اثبات رسیده است، اهداء هدایای تبلیغاتی باعث افزایش اعتماد و وفاداری مشتری ها به محصول و یا برند شما خواهد شد و با هدیه دادن سررسید تبلیغاتی 1400 خاطره خوبی در ذهن مخاطب و مشتری نقش خواهد بست و همین امر باعث می شود او به برند و محصول شما در آینده وفادار بماند.

روش هاش تبلیغاتی هدایای ارزشمند

هدایای ارزشمند تبلیغاتی

هدیه دادن سررسید 1400 چه مزایایی دارد؟

بسته به حرفه خود در داخل صفحات سررسید می توان از جملات تک خطی و کاربردی جهت آغاز یک روز برای مخاطب خود استفاده کنید. به طور مثال استفاده از جملات و اشعار از برزگان که سال هاست رواج دارد. می توان از اشعار جدید و منحصر به فردتری در سررسید خود استفاده نمایید. اگر شغل شما مربوط به مهندسی است می توانید از آموزش فنون و یا معرفی یک سری فرمول های کاربردی استفاده کنید. با استفاده از خلاقیت خود هدیه دادن سررسید 1400 می تواند علاوه بر یک کار تبلیغاتی، در جهت اثبات و معرفی هر چه بهتر برند شما عمل کرده و در جهت جذب مخاطب کسب و کار شمار را یاری کند.

مکمل های تبلیغاتی

استفاده از مکمل های تبلیغاتی در کنار سررسیدهای تبلیغاتی 1400 که همدیگر را تکمیل و هدیه شما را هیجان انگیز خواهد کرد مانند فلش مموری های تبلیغاتی و یا خودکار و … . استفاده از مکمل ها به هدیه تبلیغاتی شما تنوع بیشتری خواهند داد و مخاطب شما را متوجه این موضوع می کنند که برند شما به آنها اهمیت خواهد داد و کالا و یا خدمات شما همیشه یک ویژگی مازاد دارد.

کلید و جاسوئیچی تبلیغاتی

مکمل های تبلیغاتی

امروزه دنیای دیجیتال بسیار پرطرفدار و جدی گرفته می شود. در کنار سررسیدهای تبلیغاتی 1400 در دنیای دیجیتال هم پیش قدم شوید. محتوای خوب و تکنولوژی های آموزشی مرتبط و سایت‌ها و متدهای مرتبط با حوزه کاری خود، شروع تحول بزرگی را نوید می دهند. پس اگر روزی سررسیدهای تبلیغاتی بصورت فیزیکی حذف و یا طرفداران خود را از دست دادند شما هم سررسیدهای تبلیغاتی 1400 هدیه دهید و هم با استفاده از تکنولوژی، سررسید دیجیتال هدیه دهید و برند خود را هرچه بهتر و کامل تر به مخاطب هدف خود معرفی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *