مقالات هدایای تبلیغاتی

مشهورترین هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی به دلایل زیادی می توانند فوق العاده باشند. آن ها به بهبود و ارتقای استراتژی مارکتینگ برند و جلب توجه عموم مردم، تبلیغات رایگان و برقراری پیوندی محکم با مشتریان که موجب وفاداریشان به برند و کمپانی می شود، کمک می کنند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با دلایل اهمیت هدایای تبلیغاتی برای تجارت ها و همچنین مشهورترین هدایای تبلیغاتی مطالبی را ذکر کنیم.

دلایل اهمیت هدایای تبلیغاتی

در این مطلب قصد داریم در رابطه با دلایل اهمیت هدایای تبلیغاتی برای تجارت ها و همچنین مشهورترین هدایای تبلیغاتی مطالبی را ذکر کنیم.

ارتباط با مشتریان

با ارائه هدایای تبلیغاتی به صورت دستی نه تنها برای برند خود بازاریابی می کنید، بلکه می توانید ارتباط خوبی با مشتریانتان برقرار کنید. هر دفعه که آن ها به محصولات تبلیغاتی و برند شما نگاه می کنند و یا از آن ها استفاده می کنند، حسی که در آن ها به وجود می آید، افزایش شناخت برندتان و ساختن ارتباطی عمیق بین کمپانی و مخاطبین همه این موارد به سبب افزایش آشنایی آن ها با محصولات و خدمات شما اتفاق می افتد. نتیجه این ارتباط عمیق وفاداری مشتریان به برندتان است.

 

ارتباط با مشتریان

افزایش دیده شدن برند

هنگامی که شما هدایای تبلیغاتی همراه با برند شرکتتان را به مخاطبینتان می دهید در واقع انی محصولات مسئولیت بازاریابی و تبلیغات برند شما را به عهده دارند. طریقه تبلیغات آن ها به این صورت است، هنگامی که افراد مشهورترین هدایای تبلیغاتی دریافتی شان را می پوشند، استفاده می کنند و یا به طریقی به افراد دیگر نشانش می دهند، محصول مذکور را تبلیغ می کنند. کلماتی که از دهان آن ها خارج می شود، که به دیگران محصولات و خدمات شما را پیشنهاد می کنند نیز نقش تبلیغاتی دارند.

افزایش شناخت و یادآوری برند

هنگامی که شخصی به طور مداوم با برندی ارباط داشته باشد، طبیعی است که با گذر زمان بیشتر و بیشتر با آن آشنا شود. به عنوان مثال، هنگامی که شما لوگو برند نایک را ببینید آن را می شناسید و این به دلیل تبلیغات گسترده و قدرتمند شرکت نایک است که باعث شده نام این برند و لوگو آن در ذهن ها ثبت شود. هرچه بیشتر افراد با نام برند شما آشنا شوند، احتمال اینکه بخواهند از محصولات و خدمات شما نسبت به سایر بیزینس ها استفاده کنند بیشتر است.

مقاله پیشنهادی: پیشنهاد هدایای تبلیغاتی 

مشهورترین هدایای تبلیغاتی کدام است؟

ارائه دادن مشهورترین هدایای تبلغیاتی همراه با نام برند و لوگو درج شده شما بر روی آن، تاثیر فوق العاده ای در شناخت برند، ارتباط با مشتریان و افزایش فروشتان دارد. اگر این سوال برایتان پیش آمده که بهترین و مشهورترین هدایای تبلیغاتی کدام هستند؟ به خواندن این مطلب این ادامه دهید. ما در ادامه انواعی از هدایای تبلیغتی مشهور و محبوب را آورده ایم:

پاپ سوکت

این محصولات از جمله محصولاتی هستند که افراد خود برای تهیه شان اقدام نمی کنند و احتمال اینکه از قبل داشته باشند خیلی کم است، به همین دلیل هدیه تبلیغاتی مناسبی جهت ارائه دادن است. پاپ سوکت ها می تواند دیده شدن برندتان را افزایش دهند از آن جایی که افراد هنگامی که با تلفن های هوشمندشان مشغول صحبت هستند، همه می توانند پاپ سوکت پشت آن و برند موجود بر روی آن را ببینند.

پاپ سوکت تبلیغاتی

پاور بانک

مردم موبایل هایشان را با خود همه جا می برند و از آن استفاده می کنند. هنگامی که شما بیرون از منزل هستید و موبایلتان در حال خاموش شدن است، همراه داشتن یک پاور بانک تبلیغاتی به شدت کمک کننده و کاربردی می باشد. مردم هنگامی که بیرون از منزل هستند از این محصول استفاده می کنند، پس تصور کنید که تا چه میزان دیده شدن و شناخت برندتان افزایش می یابد.

 

کلاه و کپ

تصور کنید، هنگامی که ما با افراد صحبت می کنیم به صورت آن ها نگاه می کنیم، کلاه و کپ از موثرترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند، به این دلیل که آن ها مستقیما بالای صورت هستند. بر طبق گزارش و تحقیقت صورت گرفته مشخص شده، در حدود 70 درصد آقایان صاحب این کلاه های تبلیغاتی هستند و یک سوم افراد از کلاه و کپ خود به در طول هفته استفاده می کنند.

پوشاک برند

اگر موضوع تاثیرگذاری یک هدیه تبلیغاتی است، پوشاک از جمله تاثیر گذارترین و مشهورترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند. براساس همه پرسی های صورت گرفته اکثر کسانی که پوشاکی مانند تی شرت، روسری و … به عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اند نام شرکت ارائه دهنده محصول را به خاطر آورده و همچنین از محصول مذکور استفاده می کردند. نکته ای که باید در رابطه با این قبیل محصولات در نظر بگیرید این است که هدایای تبلیغاتی که ارائه می دهید بایستی دارای کیفیت و دوام بالایی باشند.

کاور وب کم

عموم مردم به طور روز افزون نگرانی هایی در رابطه با حریم شخصی آنلاین خود پیدا می کنند و به دنبال کاور وب کم می گردند. ارائه دادن این محصول می تواند حس امنیت و حفاظت بیشتری به مشتریان بدهد هنگامی که از لپ تاپ های خود استفاده می کنند. این گونه هدایای تبلیغاتی جدید و جذاب هستند و به راحتی می توانند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند.

 

وبکم تبلیغاتی

نگهدارنده موبایل و کیف پول

یکی از دلایلی که لوازم جانبی موبایل بین عموم مردم از محبوبیت زیادی برخوردارند و به عنوان هدیه تبلیغاتی عالی هستند این است که افراد موبایل خود را همه جا با خود می برند و از لوازم جانبی آن در محیط بیرون استفاده می کنند. این نگهدارنده از آن جهت که می توانند موبایل، کیف پول و کارت های شخص را به طور منظم و در یک جا نگه دارند هدیه تبلغاتی مناسبی برای ارائه دادن هستند.

سخن آخر

تمامی این محصولات کوچک، کاربردی و قابل حمل هستند و  مردم علاقه مند به داشتن آن ها هستند و تمایل دارند که آن ها را مورد استفاده قرار دهند. به این نکته توجه کنید که لوگو و نام خود را بر روی محصولات تبلیغاتی خود به شیوه ای زیبا حک کنید تا نقش تبلیغاتی و بازاریابی خود را به نحو احسن انجام دهند.

دو نکته مهمی که در تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی بایستی رعایت کنید کیفیت و قابل استفاده بودن محصول است، دو فاکتوری که افراد را مجاب به نگه داشتن محصول و استفاده از آن می کنند. شما می توانید هدایای تبلیغاتی با کیفیت را با بهترین قیمت از ماهور گیفت سفارش و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *