مقالات هدایای تبلیغاتی

نکاتی مهم برای تهیه و چاپ سر رسید تبلیغاتی

چاپ سر رسید تبلیغاتی

ما در دنیایی زندگی می کنیم که در حال حاضر اکثر مردم ابزارهای الکترونیکی را برای انجام فعالیت های روزانه خود ترجیح می دهند. با این حال، دانش‌آموزان، نویسندگان و بسیاری دیگر از افراد هنوز به استفاده از یک دفترچه یادداشت یا سررسید برای ثبت اطلاعات وابسته هستند.

در چاپ سررسید ها را می توان از آرم و جزئیات شرکت شما بر روی جلد و حتی داخل صفحات استفاده کرد. در واقع در چاپ سر رسید تبلیغاتی شما اختیار زیادی خواهید داشت و می توانید آرم یا لوگو را درج کرده و پیام تبلیغاتی خود را بر روی جلد یا  در هر صفحه داخلی به دلخواه طراحی کنید.

یافته ها نشان داده که عناصر رنگ، تصویر و لوگو به ترتیب بیشترین ارتباط را با یادآوری مشتریان دارند. همچنین دقت در انتخاب طیف رنگی مناسب با هر صنعت یا تجارتی تاثیر مهمی در برقراری ارتباط با جامعه هدف داشته است.

پس در باید یک طیف رنگی مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید. سعی کنید بین نماد تجاری یا اسم شرکت و پیغام ارسالی که در بازاریابی استفاده می کنید ارتباط ملموس برقرار کنید. با یک طراحی هوشمندانه می توانید اثر بخشی پیغام خود را بیشتر کنید و از آن طرح  در چاپ سر رسید تبلیغاتی و سایر محصولات قابل چاپ استفاده کنید.

طراحی و چاپ سر رسید های تبلیغاتی

طراحی و چاپ سر رسید های تبلیغاتی

لازم به ذکر است که هزینه های قابل توجهی سالانه برای تبلیغات چاپی در مدیریت بازاریابی متحمل می شود. اگر چنین تبلیغاتی فاقد اثربخشی لازم باشد، علاوه بر تامین منابع مالی، فرصت های زیادی را از سازمان می گیرد. با این حال، این اثربخشی ممکن است تا حدی به دلیل طراحی مناسب عناصر بصری باشد. به نظر می رسد در خصوص شناسایی عناصر مهم و طراحی تبلیغات بر اساس اصول بازاریابی نیاز به مطالعات بیشتری باشد.

این محصول قابل حمل، مشتریان شما را در تمام رویداد ها همراهی می کند. هر روز تصویر شما را منتقل می کند و یک پشتیبان عملی برای یادداشت برداری است. سر رسیدها یکی از ابزارهای مفید تبلیغاتی هستند که می توانند پیام شما را به راحتی به مخاطبانتان انتقال دهد . در نتیجه یک ابزار جایگزین زیبا و در عین حال کاربردی به جای بروشورها، تراکت ها سایر اقلام تبلیغاتی است.

این وسیله برای برخی ابتدایی تلقی می شود اما انواع سررسید ها از نظر ترکیب و طراحی، نوآوری های مدرن را پشت سر گذاشته اند. در واقع، شرکت ها اغلب از هدایای تبلیغاتی نوشتنی مانند سررسید ها و سالنامه ها به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر برای تقویت برند خود استفاده می کنند. برخی از صاحبان مشاغل در جستجوی ایده هایی هستند که چگونه می توانند از یک دفتر یادداشت روزانه به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده کنند.

چرا استفاده از سر رسید بین هدایای  تبلیغاتی مهم است؟

مردم عاشق دفترچه یادداشت یا سر رسید ها هستند. شما میتوانید این اقلام را به هر مشتری بالقوه، به همه مشتریان فعلی، به خانواده و دوستان، به شرکت کنندگان در نمایشگاه و کنفرانس بدهید. برخلاف برخی از اقلام بازاریابی، مشتریان بالقوه شما در واقع از دفترچه یادداشت شما در زندگی روزمره استفاده می کنند و قدرت برندسازی شخصی را در دراز مدت به شما می بخشند.

مزایای استفاده از سر رسید تبلیغاتی چیست؟

مقرون به صرفه بودن

برخلاف آنچه که سایر کسب و کارها برای تبلیغ نام تجاری و محصولات خود مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، یا حتی تبلیغات چاپی که هزینه بالایی دارد، استفاده می کنند، سررسید هزینه پایین تری داشته و با هر بودجه تبلیغاتی که یک شرکت در اختیار دارد، مناسب است.

حفظ تصویر محصول

یادداشت‌های روزانه چیزی است که مردم همیشه هر بار که اتفاق مهمی در زندگی‌شان افتاده است، آن را روی دفتر یا برگه ای می‌نویسند ، اهدای یک سررسید گزینه مناسبی به نظر می رسد. با هربار نوشتن در سررسید تبلیغاتی شما همیشه لوگو و نام شرکت شما را می بینند، آنها از نظر احساسی تحریک می شوند، به احتمال زیاد هر زمان که احساس خاصی داشتند، همیشه می توانند آن را با نام تجاری شما بگنجانند. یادداشت های روزانه شرکتی نیز برای یادداشت رویدادهای شرکت استفاده می شود.

مزایای استفاده از سر رسید تبلیغاتی

مزایای استفاده از سر رسید تبلیغاتی

در معرض بیشتر قرار گرفتن

ممکن است به نظر برسد که سایر اقلام تبلیغاتی پوشش طولانی تری نسبت به سر رسید یا دفتر های یادداشت یک شرکت یا کسب و کار دارند، اما یادداشت های روزانه معمولاً چیزهایی هستند که به خوبی نگهداری می شوند و برای آنها ارزش قائل می شوند، به خصوص اگر از آن ها برای نوشتن اتفاقات عاطفی استفاده شده باشد. مردم تمایل زیادی به خاطرات روزانه خود پیدا می کنند که حتی با وجود پر شدن آنها، آنها را رها نمی کنند. بنابراین تا زمانی که دفتر خاطرات نگهداری می شود، نام کسب و کار شما در یاد آن ها باقی خواهد ماند.

انعطاف زمانی در چاپ

یکی دیگر از مهم ترین مزایای این سررسید ها منعطف بودن هنگام چاپ یا پخش آن هاست. شما میتواند در مناسبت های خاص مانند اعیاد، جشن های ملی و یا روزهای خاص آن را هدیه دهید. این کار نیز از تاثیرگذار ترین راهکار های تبلیغاتی است. همچنین می توانید از مدت ها قبل طرح آن ها را اماده کنید و به بهانه یک جشن خاص آن را هدیه دهید.

سوالات متداول نکاتی مهم برای تهیه و چاپ سر رسید تبلیغاتی

1- آیا طرح روی پابرگ سررسید میتونه باشه؟

بله با توجه به نیاز خواسته شما در تیراژ مختل چاپ میشوند

2- طراحی برای چاپ روی سررسید رو خودتون هم انجام میدید؟

بله شرکت ماهم این کار رو انجام ما میده.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *