مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی

هدایای تبلیغاتی ارزان

امروزه همه ما با علن تبلیغات آشنا هستیم و میدانیم هر کسب وکاری چه بزرگ و چه کوچک به تبلیغات برای برند خود نیاز دارد. کسب و کار های بزرگ و برند های شناخته شده برای جا نماندن از میدان رقابت با رقبا و کسب و کار های کوچک برای معرفی شدن و معروف شدن برند نیاز به تبلیغات دارند.

اما به راستی کدام روش تبلیغات تاثیر گذار است و باعث میشود به نسبت هزینه ای که میکنید بازده بیشتری داشته باشید یا به عبارتی برای شما سود سازی بیشتری دارد؟

روش های مختلف تبلیغات

همانطور که میدانید روش های زیادی مانند پخش تراکت، تبلیغات در تابلو های شهری، تبلیغات در رادیو و تلوزیون و استفاده از هدایای تبلیغاتی برای تبلیغا برند و کسب و کار شما وجود دارد.

شاید بتوان گفت در این بین استفاده از هدایای تبلیغاتی موثر ترین و بهترین راه است تا شما برند و کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

احتمالا هزینه این نوع از تبلیغات ذهن شما را در گیر میکند و فکر میکنید باید هزینه زیادی برای خرید و تهیه هدایای تبلیغاتی بپردازید. البته با توجه به شرایط خاص به وجود آمده از نظر اقتصادی قیمت تمامی کالا ها و اقلام چندین برابر شده است. اما همچنان میشود با صرف هزینه اندک هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی تهیه کرد و از این طریق به جذب مخاطب پرداخت.

تبلیغات به روش مختلف

انواع روش های تبلیغات

 

هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی

همانطور که گفتیم هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و هرکدام از این هدایا قیمت های متفاوتی دارند. اگر کسب و کار شما نوپا و کوچک است و نمی خواهید هزینه زیادی برای تبلیغات و خرید هدایای تبلیغاتی انجام دهید بهتر است با توجه به لیستی که ما تهیه کرده ایم هدیه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر میگوییم هدیه تبلیغاتی ارزان منظور ما هدیه تبلیغاتی بی کیفیت نیست و شما باید دقت داشته باشید هرکدام از انواع هدایای تبلیغاتی را که انتخاب میکنید حتما نوع با کیفیت آن را انتخاب کنید که مشتری را ترغیب به استفاده از آن کنید.

چرا که اگر کالای انتخابی شما بی کیفیت باشد و زود خراب شود نه تنها باعث رونق کسب و کار شما نمیشود بلکه باعث ایجاد خاطره بد از برند و کسب و کار شما برای مشتری میشود و دیگر به سراغ برند شما نمی آید.

[faq title=”سئوالات متداول شما” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”بهترین روش تبلیغات چیست؟” number=”1″]همانطور که میدانید تبلیغات انواع مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود هرکدام هز انواع آن را انتخاب کنید. اما با توجه به نتایج ثابت شده انتخاب هدایای تبلیغاتی برای تبلیغ برند و افزایش سود سازی یکی از بهترین روش ها است. چرا که با انتخاب هدایای تبلیغاتی برند و نام شما همیشه در خاطر مشتری می ماند.[/faq_item][faq_item title=”گیفت تبلیغاتی مناسب کارگاه تولید شرینی چیست؟” number=”2″]شاید بتون گفت بهترین گیفت تبلیغاتی برای این کارگاه چنگال های شیرینی خوری کوچک با آرم و برند کارگاه است. البته تنوع گیفت تبلیغاتی برای این نوع تجارت بسیار زیاد است و ما فقط به یکی از موارد اشاره کردیم. مطمئنا با اندکی خلاقیت می توان انتخاب های بهتری پیدا کرد.[/faq_item][faq_item title=”قیمت هدایای تبلیغاتی در ماهور گیفت چقدر است؟” number=”3″]با توجه به انواع مختلف هدایای تبلیغاتی نمی توان قیمت مشخص و دقیقی ارائه داد چرا که تیراژ سفارش شما نیز در قیمت محصولات تاثیر گذار است. برای مشاوره در مورد قیمت و انتخاب محصولات با همکاران ما در ماهور گیفت تماس بگیرید.[/faq_item][/faq]

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی

انتخاب هدایای تبلیغاتی محدودیتی ندارد و شما می توانید هر نوع کالایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید تا مشتریان خود را خوشحال کنید و باعث شوید برند شما شناخته شود. در انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی می توانید از تیم مشاوره ماهور گیفت کمک بگیرید.

تنها نکته ای که برای خرید و انتخاب هدایای تبلیغاتی باید در نظر بگیرید، توجه به نوع کسب و کارتان است. به این معنی که گیفت تبلیغاتی شما باید متناسبی با نوع کسب و کار و تجارت شما باشد تا به معروف شدن هرچه بیشتر برند شما کمک کند.

هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی

زیر موسی تبلیغاتی

زیر موسی

یکی از کالا هایی که بیشتر افراد جامعه از آن استفاده میکنند لپ تاپ یا کامپیوتر های شخصی است. برای استفاده از این ابزار مسلما به لوازمی همچون موس و زیر موسی نیاز دارند. شما می توانید با طراحی و چاپ برند خودتان بر روی زیر موسی که کالا را به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید و به مشتریان خود تقدیم کنید. با این کار افراد در طول روز چندین بار با برند شما مواجه میشوند و همین امر باعث میشود برند شما شناخته شود و کسب و کار شما روز به روز گسترش یابد.

خودکار تبلیغاتی

خودکار یکی از اصلی ترین کالا هایی است مه همه ما روزانه به تعداد دفعات زیادی از آن استفاده میکنیم. پس انتخاب خودکار به عنوان گیفت تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. البته توجه داشته باشید نوع خودکاری که انتخاب میکنید اندکی متفاوت و خاص باشد تا مخاطب را ترغیب کنید تا از خودکار تبلیغاتی شما استفاده کند.

انواع جا کلیدی تبلیغاتی

جا کلیدی تبلیغاتی

جا کلیدی

جا کلیدی نیاز هر روزه ماست و ما برای مرتب کردن کلید ها نیاز به این کالا داریم. برای انتخاب این کالا به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نیاز است که برند خودتان را بر روی جا کلیدی چاپ یا حک لیزری کنید و مشتریان خود را با این هدیه خوشحال کنید.

برگه های یادداشت

به دلیل مشغله های زیادی که همه ما روزانه داریم ممکن استت بسیاری از اموری که باید آن ها انجام دهیم را فراموش کنیم. به همین دلیل نیاز است اموری که قصد انجام آن ها را داریم در برگه های یادداشت ثبت کنیم تا بتوانیم به همه آن ها رسیدگی کنیم. به همین دلیل اهمیت برگه های یادداشت به عنوان هدیه تبلیغاتی مشخص میشود. شما می توانید با چاپ برند و لوگو خودتان بر روی برگه های یادداشت کاری کنید که همیشه در ذهن مخاطب خود بمانید.

برگه یادداشت یکی از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان است که بسیار پر کاربرد است.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

برگه یادداشت تبلیغاتی

مگنت های تزئینی

همه ما دیده ایم که برخی افراد عکس یا یادداشت های خود را بر در یخچال یا مکان های دیگر با مگنت های آهنربایی می چسبانند. این مگنت ها می تواند انتخاب خوبی به عنوان هدیه تبلیغاتی باشد چرا که بر روی مکان های قابل دید نصب و متصل میشوند و باعث میشوند برند شما برای مشتری در طول روز چند بار تداعی شود.

تقویم رو میزی کوچک

معمولا همه ما در تاریخ های خاص باید به امور خاصی رسیدگی کنیم. به همین دلیل باید از تقویم استفاده کنیم. انتخاب تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین انتخاب ها میباشد و باعث میشود در تمام طول سال برند شما در ذهن مخاطب بماند.

تبلیغاتی رو میزی تبلیغاتی

تقویم تبلیغاتی

سخن آخر

همانطور که گفته شد انتخاب هدایای تبلیغاتی محدودیتی ندارد و شما با اندکی خلاقیت می توانید هر کالایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که کیفیت حرف اول را میزند و حتما کالایی که انتخاب میکنید باید بسیار با کیفیت باشد تا مخاطب را راضی کند که از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کند.

اگر در امر انتخاب هدایای تبلیغاتی تجربه ندارید و نمیدانید کدام یک از انواع هدایای تبلیغاتی برای شما مفید است با همکاران ما در ماهور گیفت تماس حاصل کنید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *