مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و ارزان

خرید هدایای تبلیغاتی

حال حاضر تنها راه باقی ماندن در گردونه رقاب در کسب وکار و فروش استفاده از روش های گوناگون تبلیغات است. همانطور که میدانید روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد و انتخاب هر کدام از روش ها بستگی به نوع کسب و کار و تجارت شما دارد. شما باید بتوانید ارزیابی کنید که کدام نوع از تبلیغات برای شما موثر است و می تواند بازخورد خوبی بر روی فروش و سود سازی شما دارد.

روش های گوناگون تبلیغات معمولا مخاطبین خود را دارد. روش هایی مانند پخش تراکت، تابلو های تبلیغاتی شهری و … از انواع تبلیغات است. اما روشی که شاید بیشترین تاثیر را در میزان فروش شما داشته باشد استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی به علتی که به رایگان به مخاطب داده میشوند معمولا برای مخاطب با ارزش هستند و مخاطب شما را ترغیب میکند تا برای دفعات بعدی نیز از شما خرید داشته باشد. البته اگر هدایای تبلیغاتی را به عنوان روش موثر در تبلیغات معرفی کرده ایم منظور ما هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که توسط شما طراحی شده اند ومانند آن در جایی دیگر قابل رویت نیست و به عبارتی مختص شما و کسب و کار شماست و مشتری شما با دیدن آن در هر مکانی بی شک به یاد شما می افتد.

با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی بیشتر هدایای تبلیغاتی خلاقانه و ارزان بپردازیم. تا شما بتوانید هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کار خود را به کمک ما انتخاب کنید و به این وسیله کسب و کار خود را گسترش دهید.

انواع روش تبلیغات

تبلیغات ارزان

چرا هدایای تبلیغاتی؟

حتما این سوال برای شما پیش آمده است که چرا برای مطرح کردن برند و کسب و کارتان باید هزینه بپردازید و هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید؟ جواب این سوال بسیار ساده است. محصولات و یا خدمات شما هرچقدر هم که عالی و درجه یک باشد معمولا رقیبی پیدا میشود که از شما بهتر باشد. پس اینجا بحث هدایای تبلیغاتی مطرح میشود. و استفاده از هدایای تبلیغاتی به عبارتی برگه برنده شما میشود تا بتوانید از رقیب خود جلو بزنید.

هدیه تبلیغاتی به علت رایگان بودن بسیار دوست داشتنی است و به وسیله آن شما می توانید خاطره خوشی از خرید برای مخاطب ایجاد کنید و باعث به وجود آمدن حس دوستی و صمیمیت بین مشتری و خودتان شوید. همین حس صمیمیت باز هم مشتری را به سمت شما جذب میکند. و همین موضوع باعث کمک به سود سازی شما میشود.

کدام هدیه تبلیغاتی؟

حال که با ضرورت استفاده از هدیه تبلیغاتی آشنا شدید حتما سوال میکنید که کدام هدیه تبلیغاتی مناسب شما و نوع کسب  وکارتان است؟ برای پاسخ به این پرسش شما باید شناخت دقیقی از جامعه هدفتان داشته باشید تا بتوانید هدیه مناسب آن ها را انتخاب و تهیه کنید و هزینه خودتان را هدر ندهید.

در ادامه انواع مختلف هدایای تبلیغاتی خلاقانه و ارزان را بررسی میکنیم.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله هدیه تبلیغاتی برای مدارس را مطالعه نمایید.

انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه و ارزان

همانطور که گفته شد انتخاب هدیه تبلیغاتی بستگی به کسب و کار شما دارد. اما در انتخاب هدیه تبلیغاتی همواره سعی کنید هدیه ای را انتخاب کنید که خلاقانه و خاص باشد و مانند آن در جای دیگر وجود نداشته باشد. همین موضوع باعث میشود گیفت تبلیغاتی شما خاص باشد و مشتری شما ترغیب شود از آن استفاده کند و برند شما را به دیگران نیز معرفی کند و ب خاطذه خوش از آن تعریف کند.

به یاد داشته باشید برای انتخاب هدیه تبلیغاتی علاوه بر خلاقانه بودن، هزینه نیز بسیار مهم است و شما باید بتوانید با کمترین هزینه بهترین هدیه را انتخاب کنید. البته نباید از کالای بی کیفیت استفاده کنید. چرا که بی کیفیت بودن بد تر باعث خراب شدن وجه برند شما می شود.

شما باید بتوانید با کمک مشاورین ما در ماهور گیفت بتوانید هدیه تبلیغاتی خلاقانه و ارزان انتخاب کنید. به این ترتیب شما با پرداخت کمترین هزینه می توانید هدیه خاص خود را داشته باشید.

خرید گلدان تبلیغاتی

گلدان تبلیغاتی

انواع هدیه تبلیغاتی خلاقانه

گلدان طبیعی کوچک

شما می توانید برند خود را بر روی گلدان چاپ کنید و یا به کمک یک اتیکت کوچک مشخص کنید که این گلدان مختص برند شماست. این روز ها گیاهان آپارتمانی طرفداران بسیاری دارد و این هدیه تبلیغاتی می تواند بسیار جذاب و خلاقانه و البته ارزان قیمت باشد.

گل سر دخترانه

این هدیه تبلیغاتی خلاقانه مخصوص دختر خانم ها میباشد و شما به کمک این هدیه می توانید آن ها را بسیار خوشحال کنید.

خرید تقویم کوچک

تقویم تبلیغاتی

تقویم کوچک رو میزی

تقویم مورد استفاده همه است و همه ما روزانه چند بار به تقویم نیاز پیدا میکنیم و به سراغ آن میرویم. تقویم می تواند باعث بیشتر شناخته شدن برند شما باشد.

دفترچه یادداشت

کاربرد زیاد دفترچه یادداشت برای همه ما مشخص است. برای نوشتن و فراموش نکردن برخی از نکات لازماست که از دفترچه یادداشت استفاده کنیم. پس این هدیه بازخورد خوبی در کسب و کار ما خواهد داشت.

همانطور که میبینید شما می توانید هر کالایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. فقط برای این کار باید اندکی خلاقیت و به عبارتی ذوق داشته باشید تا به کمک هدیه تبلیغاتی خود بتوانید فروش و سود سازی کسب و کارتان را افزایش دهید.

سخن آخر

تاثیر استفاده از هدیه تبلیغاتی برای همه مشخص است. برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کارتان باید با فردی با تجربه مشورت کنید. مشاورین ما در تیم ماهور گیفت آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند. با ما تماس بگیرید.

2 نظر در “هدایای تبلیغاتی خلاقانه و ارزان

  1. اسکیل77 گفت:

    ارزان ترین چیزی که میشه الان هدیه داد فک کنم خودکار تبلیغاتی که اونم خیلی جالب نیست

  2. نرجس سماء گفت:

    این همه هدیه تبلیغاتی خلاقانه وجود داره
    چرا چندتا ایده جدید تر نمیذارین؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *