مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خیابانی

پخش هدیه کوچک در خیابان

هدایای تبلیغاتی خیابانی

معمولا افرادی را دیده ایم که در پیاده رو های پر رفت و آمد می ایستند و انواع مختلف تراکت ها را پخش میکنند. اما آیا باز خورد افرادی که این تراکت ها را میگیرند دیده اید؟ عده کمی هستند که این تراکت ها را با متن های طولانی مطالعه میکنند.

اکثر افراد این تراکت ها را چند متر جلوتر به زمین می اندازند و یا اگر خیلی لطف کنند آن ها درون سطل زباله رها میکنند. در هر 2 حالت این شیوه تبلیغاتی تاثیر چندانی بر رویکسب و کار و سود سازی شما ندارد.

ما در اینجا قصد داریم روشی جدید به شما معرفی کنیم تا بوسیله آن بتوانید فروش خود را چند برابر کنید. هدایای تبلیغاتی خیابانی موضوعی است که در قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

هدایای تبلیغاتی خیابانی

روش تبلیغاتی پخش تراکت

هدایای تبلیغاتی روشی موثر

حتما بسیار شنیده اید و دیده اید که شرکت ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ هنگامی که به عید نوروز نزدیک میشوین اقدام به چاپ تقویم به عنوان هدیه تبلیغاتی میکنند. هر شرکت یا مغازه ای که تقویم جذاب و خلاقانه تری ارائه دهد، کاربر دوست دارد از آنجا خرید کند تا بتواند یکی از تقویم های آن مغازه را بدست آورد. به این ترتیب فروش آن مغازه بیشتر میشود و این همان هدف اصلی انتخاب هدایای تبلیغاتی است.

این فقط یک مثال بود برای روشن تر شدن تاثیر هدایای تبلیغاتی. حال شما تصور کنید که این هدایای در طول 12 ماه سال و به مناسب های مختلف باشد، و یا حتی می تواند بی مناسبت و باشد و شما به پاس خرید مشتری از شما یکی از انواع هدایای تبلیغاتی خود را به آن ها تقدیم کنید. تصور فروش و سود سازی در اصر این نوع از تبلیغات بسیار زیاد و باور نکردنی است.

همانطور که دیدی استفاده از هدایای تبلیغاتی اثری بسیار خوب برای شناخته تر شدن برند شما دارد و باعث میشود مشتریان شما بیشتر شوند. البته استفاده درست و به جا از هدایای تبلیغاتی و همچنین انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب همواره از مهم ترین موضوعات در بحث هدایای تبلیغاتی است.

خرید هدیه تبلیغاتی مناسب

هدیه تبلیغاتی متفاوت

هدایای تبلیغاتی خیابانی

شاید این نام خیلی برای شما آشنا نباشد اما حتما در ورودی مرکز خرید های بزرگ افرادی را دیده اید که یک نوع خاص از محصول را به دست دارند و از افراد می خواهند که یا این محصول را تست کنند و یا به عنوان هدیه تبلیغاتی آن را قبول کنند.

این روش برای تبلیغات محصولات جدید یا برند های جدیدی است که تولید میشود و لازم است مشتری با آن ها آشنا شود. حال ما این روش تبلیغاتی را به سایر کسب و کار ها نیز بسط میدهیم. به عنوان مثال اگر شما به تازگی یک بوتیک لباس افتتاح کرده اید می توانید از گلدان های کاکتوس کوچک استفاده کنید و در ورودی مرکز خرید بین افراد پخش کنید. با این کار حس اعتماد در بین افراد به وجود می اورید و این افراد برای قدر دانی از شما حتما به سراغ برند شما می آیند و همین موضو باعث افزایش فروش شما میشود.

عده ای نیز از روی حس کنجکاوی به مغازه شما سر میزنند و همین امر باعث رونق کسب و کار شما میشود.

[faq title=” سئوالات متداول ” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا هدایای تبلیغاتی خیابانی می تواند مواد غذایی باشد؟” number=”1″]این ایده برای کسب و کار هایی مفید است که مواد غذایی میفروشند. با این روش باعث میشود مشتری مزه مواد غذایی آن را تست کند و برای خرید از آن ماده به سراغ شما آید.[/faq_item][faq_item title=”تعداد هدایای تبلیغاتی مهم است یا کیفیت آن ها؟” number=”2″]مسلما کیفیت هدایای تبلیغاتی بسیار مهم تر است. چرا که اگر شما به 10 نفر یک کالای با کیفیت هدیه دهید بهتر و تاثیر گذار تر است تا به 50 نفر هدیه ای به کیفیت ارائه دهید. کیفیت همیشه در انتخاب هدایای تبلیغاتی حرف اول را میزند.[/faq_item][faq_item title=”برای خرید هدیه تبلیغاتی به روش آنلاین باید چه اقدامی انجام دهید؟” number=”3″]شما می توانید توسط سایت ماهور گیفت هر کدام از انواع هدایای تبلیغاتی که دوست دارید را انتخاب کنید و مراحل پرداخت را به وسیله درگاه پرداخت بانک انجام دهید و کالا های انتخابی خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.[/faq_item][/faq]

هدیه مناسب تقسیم کردن در خیابان

هدیه تبلیغاتی مناسب خیابان

تعداد هدایای تبلیغاتی خیابانی

شاید تصور کنید که تعداد هدایای تبلیغاتی خیابانی باید خیلی زیاد باشد تا بتوانید از هدیه خود به تمام افراد تقدیم کنید. اما این تصور اشتباه است. شما باید با توجه به بودجه ای که برای هدایای تبلیغاتی خیابانی خود در نظر گرفته اید اقدام به خرید تعداد مشخص هدایای تبلیغاتی کنید. و در طی روز های متوالی این هدیه را بین افراد تقسیم کنید. نگران این موضوع نباشید که ممکن است هدایای تبلیغاتی خیابانی شما کم باشد و به همه نرسید.

تجربه ثابت کرده است که در این موقعیت ها حس کنجکاوی افراد تحریک میشود و حتما در روز های آتی به سراغ شما می آیند تا یکی از هدایای تبلیغاتی خیابانی شما را دریافت کنند.

لیوان قهوه تبلیغاتی

پخش قهوه تبلیغاتی

انواع هدیه های تبلیغاتی

هر کالایی می تواند به عنوان یکی از انواع گیفت های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. اما در انتخاب هدیه تبلیغاتی خود دقت کنید که این هدیه تبلیغاتی معرف برند و کسب و کار شما باشد و از فعالیت شما دور نباشد.

به عنوان مثال اگر شما فروشگاه قهوه و شکلات دارید می توانید قهوه را در لیوان های یک بار مصرف کوچک سرو کنید و از افراد دعوت کنید تا طعم قهوه شما را تست کنند.

همچنین می توانید یکی از انواع کوچک شده محصولاتی که ارائه میدهید را به مخاطبین خود به عنوان هدیه تبلیغاتی ارائه دهید.

سخن آخر

به یاد داشته باشید استفاده از هدایای تبلیغاتی مناسب می تواند فروش شما را چندین برابر کند. همچنین استفاده نادرست از هدایای تبلیغاتی هم می تواند اثر بدتری داشته باشد و فقط یک هزینه اضافی بر روی دست شما بگذارد. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب کسب و کارتان با کارشناسان ما در ماهور گیفت تماس بگیرید.

یک نظر در “هدایای تبلیغاتی خیابانی

  1. ریحانه گفت:

    یعنی هدیه تبلیغاتی تو خیابون بهت بدن و به دردت بخوره روزت ساخته میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *