مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی لاکچری و ارزان

هدیه ارزان

برای جذب مشتری علاوه بر این که باید محصولات با کیفیتی تولید کنید. باید اخلاق خوبی داشته باشید و آداب مشتری مداری را رعایت کنید. قطعاً خوش برخوردی، داشتن اخلاق درجه یک با به همراه صبر بالا برای جذب مشتری خیلی تأثیر گذار خواهد بود ولی باید توجه داشته باشید که کافی نیست.

یکی از روش های که باعث می شود شما در ذهن مشتری خود برقرار بمانید تهیه هدایای تبلیغاتی لاکچری و ارزان است. با اهداء هدیه، شما درواقع یک بار هیجانی را به مخاطب خود منتقل کرده اید. هدیه دادن به طوری خاص نه تنها در فرهنگ ما ایرانیان بلکه در فرهنگ بسیاری از مردم کشور ها یک کار خیلی نیک و پسندیده­ای است.

فلسفه ی هدیه دادن به این شکل است که شما به دوست یا محبوب خود و به طور کلی به کسی که او را دوست دارید و قصد دارید حسن نیت خود را نشان بدهید، هدیه می دهید. با دادن هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان به مشتریان خود بیشتر دارید محبت خود را به آنان نشان می­ دهید. مشتریان هم مانند دوستان و آشنایان شما از نفس کار اهداء هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان استقبال می کنند و در وهله اول خیلی ماهیّت و چیستی هدیه ای که گرفته اند مهم نیست.

امّا باید به این نکته ی مهم توجه بفرمایید که مشتریان شما، دوست و آشنای شما محسوب نمی شوند و به فرض که شما به آنان لطف و محبت داشته باشید ولی آنان از شما توقعاتی دارند.

روش اهداء هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان امروزه در بین فروشندگانی که به طور مستقیم با مشتری در ارتباط هستند خیلی باب شده است. به دلیل این گستردگی زیاد، رقابت هم زیاد شده است و شما هم باید این نکته را در نظر داشته باشید که هدایای شما بیشتر جنبه ی تبلیغاتی و لاکچری و ازان داشته باشد؟

انتخاب هدیه تبلیغاتی

انواع مختلف هدیه تبلیغاتی

همه چیز درمورد هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ازان

باید به این نکته توجه داشته باشید که این هدایا باید تمامی این خصوصیات ذکر شده را دارا باشند. تبلیغاتی بودن این هدایا خیلی مهم است. به دلیل این که باعث حفظ نام و برند محصول و فروشگاه شما در نزد مشتری می شود.

این هدایا بهتر است که حالت لاکچری نیز نیز داشته باشند. لاکچری از آن صفاتی است که در دوران مدرن امروزی خیلی استفاده می شود و مشتری به لاکچری بودن و شیک بودن محصولی خیلی اهمیت می دهد. دوران مدرن این روزها به شکلی شده است که خیلی ها هزینه های بسیاری می کنند تا لاکچری و شیک باشند که این به دلیل تأثیر فضای مجازی بر انسان امروزی است.

ارزان بودن محصول خیلی اهمیت دارد از این جهت که موجب می شود شما خیلی ضرر نکنید. و در ذهن مشتری هم همین هدایای کوچک و ارزان مدّنظر است و توقع محصولات خیلی گران و با امکانات بالا را از شما ندارند.

[faq title=” سئوالات متداول ” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان در بازاریابی چقدر تأثیر دارد و چقدر ضرر وارد می کند؟” number=”1″] این را در نظر داشته باشید که مقدار ضرری که وارد می کند خیلی کمتر است و برای شما فقط سود دارد.[/faq_item][faq_item title=”این هدایای تبلیغاتی بیشتر چه جنبه ای می توانند داشته باشند؟ لاکچری باشند یا صرفاً تبلیغاتی؟” number=”2″] بهتر است که این دو تا ویژگی را دارا باشند ولی جنبه تبلیغاتی آنان خیلی اهمیت دارد.[/faq_item][faq_item title=”این هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ازان را از کجا می تواند تهیه کرد؟” number=”3″]شرکت ماهور گیفت با چندین سال سابقه فروش آنلاین می تواند بهترین مرجع برای شما باشد تا بتوانید هدایای تیلیغاتی ارزان و لاکچری تهیه کنید.[/faq_item][/faq]

خرید انواع هدیه لاکچری

هدیه چرم لاکچری

هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

اکنون که با ویژگی پر اهمیت هدایای تبلیغاتی لاکچری و ارزان آشنا شده اید باید به این این نکته توجه داشته باشید که این هدایا باید از نکات خاصی برخوردار باشند.

  • هدایای خیلی مینی­مال و ظریف امروزه خیلی خواهان دارند. در حال حاظر همه به دنبال این سبک مینی­مالیستی هستند و ضمن اینکه ارزش داشته باشد، باید خیلی ظریف هم باشند.
  • این هدایا می توانند حالت رنگی داشته باشند. خیلی هم هدایایی که قرار است به مشتری بدهید ساده انتخاب نکنید. زیرا همین سادگی زیاد باعث می شود که هدیه ای که می دهید خیلی به چشم نیاید و در یاد های مشتریان خود باقی نمانید.
  • باید توجه داشته باشید که این هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان باید نام شما و برند فروشگاه شما را هم یادآور شود. پس فقط به یک هدیه ای که دو روز می توان از آن استفاده کرد و بعد آن را دور انداحت نباید تکیه کنید. باید هدیده ای به مشتری بدهید که برای او برای مدت چند ماه داشته باشد. با این کار شما در ذهن او هستید و دوباره به سراغ شما خواهد آمد. البته این نکته از لحاظ روانشناسی هم تایید شده و بسیاری از متخصصین در زمینه بازاریابی به این نکته اشاره کرده اند.
  • محصولاتی که برای دادن هدیه ای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان انتخاب می کنید باید به شکلی باشد تا معرفی کننده برند شما هم باشند. برای مثال اگر شما تولید کننده زیورآلات هستید بهتر است محصولی را به مشتری هدیه بدهید که یادآور برند شما است برای مثال دکمه یا دفترچه ندهید بلکه یک انگشتری را هدیه کنید نام برند شما هم روی آن حک شده باشد.
خرید هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی لاکچری و ارزان

  • سعی کنید که با سلیقه ی مشتریان خود آشنا شوید و هدایای تبلیغاتی و لاکچری و ارزان را متناسب با ذوق آنان تهیه کنید. این روش باعث محبوبیت چند برابری برند شما خواهد شد. این کار نشان دهنده آن است که شما به مشتریان خود خیلی اهمیت می دهید و برایتان مهم هستند.

سخن آخر

برای فروش محصولات خود شما نیاز به مشتری دارید. مشتری هایی که پیدا می کنید بهتر است که دائمی باشند و فیک نباشند. باید در نظر داشته باشید که با تهیه هدایای تبلیغاتی لاکچری و ازان بین شما یک رابطه عاطفی شکل خواهد گرفت اما به شرطی که به کیفیت این هدایای تبلیغاتی توجه لازم را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *