مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی منحصر بفرد

هدیه تبلیغاتی منحصر بفرد

هدایای تبلیغاتی خاص

هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد در امر مارکتینگ و بازاریابی شما بسیار موثر است. به خاطر داشته باشید که اگر مارکتینگ شما با تبلیغات هم سو نباشد، شما شکست خواهید خورد. برای آن که مارکتینگ و کسب و کار موفقی داشته باشید لازم است تا مشتریان و مخاطبان را به سمت خود جذب کنید. برای این کار لازم است تا هدایای تبلیغاتی منحصر بفرد و یونیکی تولید کنید. هدایای تبلیغاتی موجب می شود تا مشتریان به سمت شما کشیده شوند و این احساس مودت و دلسوزی موجب می شود تا آن ها پیگیر محصولات برند شما باشند. در ادامه این مقاله به ویژگی های هدایای تبلیغاتی منحصر بفرد می پردازیم.

چرا هدایای تبلیغاتی باید منحصر بفرد باشند؟

اگر هدایای تبلیغاتی که قرار است آماده بکنید، علاوه بر این که منحصر بفرد باشند، مینی مال هم باشند.، مشتریان شما متوجه این موضوع می شوند که شما برای آنان ارزش قائل هستید. و این عمر بسیار اهمیت دارد، زیرا که آنان به سمت برند شما جذب خواهند شد. امروزه ارتباط با مشتری بسیار اهمیت دارد و همه صاحبان برند ها در تب و تاب آن هستند تا افراد زیادی را به سمت خود جذب بکنند و اگر شما از این قافله جا بمانید به ضررتان تمام خواهد شد.

چگونه با هدیه تبلیغاتی پیوند خودتان را با مشتری عمیق تر می کنید؟

همان طور که قبلاً در ابتدای مقاله اشاره کردیم، امروزه مسأله ای که اهمیت دارد و حتی شما می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی به تحکیم رابطه شما با مشتری کمک می کند و خاطره ای خوش از برند شما در ذهن ها به جای می گذارد. هدیه ای که قرار است تا تهیه کنید باید از ویژگی هایی برخوردار باشد تا مشتری گمان نکند که کاری از روی اجبار انجام داده اید. از جمله این ویژگی ها:

انتخاب صحیح در هدیه دادن

هدایای تبلیغاتی شما باید درست انتخاب شده باشند و از سطح کیفیت بالایی برخوردار باشند. به این شکل که هدیه شما باید متناسب با برند شما باشد و مورد پسند مشتری تان. اگر شما کفش فروشی دارید، انتخاب خودکار به عنوان هدیه تبلیغاتی، درست و هوشمندانه نیست. شما می توانید یک واکس کوچک کفش یا حتی بند کفش یا پاشنه کش هدیه بدهید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هدیه شما باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد و این حس را به مخاطب منتقل نکند که انگاری دارید یک کار از سر باز کنی انجام می دهید.

واکش کفش و پاشنه کش

هدیه تبلیغاتی واکس کوچک کفش

هدیه کاربردی

هدایای تبلیغاتی شما باید حتماً کاربردی باشند. این ویژگی کاربردی بودن موجب می شود که مشتری تان پیوسته از آن استفاده کند و به فکر شما باشد. دفعه بعدی که اقدام به خرید کرد ناخودآگاه به سمت برند شما کشیده شود.

هدیه با ارزش

نکته ای که تعداد کمی از افراد به آن توجه دارند این است که هدایای تبلیغاتی باید از کلیشه دور باشد. فقط نباید فکر و ذهن خود را به این موضوع معطوف بکنید که یک خودکار یا یک سر رسیدی که طراحی زیبایی ندارد، برای شما به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی عمل بکند. باید هدیه ای به مشتری خود بدهید که او را شیفته برند شما بکند. برای آن که درگیر کلیشه نشوید، خوب است تا با شرکت هایی که در این زمینه حرفه ای هستند، مشورت بکنید تا ایده های جذاب و به صرفه ای به شما پیشنهاد بدهند.

رنگ بندی و هارمونی کادو

نوع طراحی دسته بندی هدایای تبلیغاتی نیز مهم است. علاوه بر این که محصول باید زیبا باشد، دسته بندی آن نیز باید چشم نواز باشد. بسته بندی جذاب موجب می شود تا مشتری به سمت باز کردن محصول جذب شود و هدیه تبلیغاتی در نظرش جذابیت پیدا کند. حتی لازم است تا به رنگ بندی و هارمونی آن با محصول فکر بکنید تا هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد شما بسیار چشم نواز باشد.

رنگ بندی و هارمونی هدیه

رنگ بندی و هارمونی بسته بندی کادو

تاثیرگذار هدایای تبلیغاتی با استفاده از لوگو

بر روی بسته بندی محصول شما لازم است تا لوگوی شرکت نیز حک یا چاپ شود. این نکته قابل توجه است که لازم نیست تا برند شما خیلی مقابل دید قرار بگیرد بلکه با طراحی ساده و مینی مال می توانید برند خود را تبلیغ کنید. لوگویی ساده حاکی از طراحی مدرن و به روز بودن برند شما هست. حتی در کنار لوگوی خود می توانید از یک جمله تاثیرگذار و زیبا استفاده بکنید تا مشتریان شما به وجد بیایند و حتی استفاده از جملات ماندگار بر روی بسته بندی موجب می شود تا آنان نسبت به محصول شما تعلق خاطر پیدا بکنند.

چرا باید از هدایای تبلیغاتی منحصر بفرد استفاده بکنیم؟

هزینه کردن برای هدایای تبلیغاتی، به نوعی سرمایه گذاری برای برند شما محسوب می شود. هدایای تبلیغاتی فقط به مثبت کردن رابطه شما با مشتری های منجر نمی شوند بلکه مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آنان اشاره خواهیم کرد:

هدیه تبلیغاتی به نوعی محصول جدید برند شما را معرفی می کند.

در کسب و کار خود برای آن که متوجه سلیقه کلی مشتریان تان بشوید لازم است تا از آنان تست بگیرد. استفاده از هدیه تبلیغاتی به نوعی از ذائقه مشتریان شما تست می گیرد و شما را برای تصمیم گیری های آینده کمک می کند.

هدایای تبلیغاتی به نوعی از تبلیغات به صرفه برای برند شما به شمار می روند. شما با هزینه بسیار کمی می توایند کل برند خودتان را تبلیغ کنید.

هدایای تبلیغاتی، به تقویت برند شما کمک می کند.

از این جهت که به تقویت روابط شما با مشتری کمک بسیاری می کند. طی تحقیقاتی که در مکروسافت انجام گرفته است، هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد باعث می شود تا مشتریان به سمت شما ترغیب بشوند.

انواع هدیه ارزشمند تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

گفته شده است که هدیه تبلیغاتی حکم کارت ویزیت برای کسب و کار شما را دارد.

به این دلیل که شما با هدیه تبلیغاتی خود به نوعی تمام اطلاعات و سلیقه خود را به مشتری القا کرده اید و برند خود را به آنان شناسانده اید.

  • هدایای تبلیغاتی با توجه به اندازه کمی که دارند از گزینه های تبلیغاتی مقرون به صرفه برای برند شما محسوب می شوند.
    شما با هزینه کمتری می توایند برند خود را به آن سطح از محبوبیت در میان دیگر برند های رقیب برسانید.
  • یک هدیه تبلیغاتی ای که به زیبایی و ظرافت تهیه شده است، برند شما را در ذهن ها ماندگار می کند زیرا هر بار که مشتری هدیه تبلیغاتی شما را استفاده می کند به یاد برند شما هست و اتوماتیک وار برای دفعات بعدی هم از برند شما خرید می کند.
سخن آخر

هدایای تبلیغاتی شاید خیلی کوچک و ناچیز باشند ولی در روند کسب و کار و پول سازی برای برند شما تأثیرات فراوانی می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *