مقالات هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چوبی

هدایای تبلیغاتی

در این بین هدایای تبلیغاتی چوبی، از انواع جدید هدایای تبلیغاتی هستند که به علت تنوع و لوکس بودن بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کار هاست. هدایای تبلیغاتی چوبی بسیار متنوع هستند، از انواع آن میتوان به فندک، تقویم رو میزی، جا موبایلی چوبی، جعبه پذیرایی رو میزی و سایر موارد نام برد.

کسی نیست که از دریافت هدیه چوبی نفیس و شکیل احساس رضایت نداشته باشد. هدایای چوبی به علت سادگی و در عین حال لوکس بودن بسیار جذاب هستند و مخاطب را ترغیب میکنند از آن استفاده کند. خرید هدایای تبلیغاتی چوبی نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی است.

استفاده از هدایای تبلیغاتی چوبی به شدت رو به افزایش است، چرا که نوع جدیدی از هدایای تبلیغاتی هستند و بسیار متنوع هستند و شما می توانید با هر بودجه ای یکی از انواع آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنید. البته مشخص است که هرچه چوب به کار رفته بیشتر باشد، قیمت هدیه تبلیغاتی شما بیشتر میشود.

هدایای چوبی ارزان

انواع ست های چوبی رو میزی یکی از بهترین انتخاب ها برای تبلیغات در ادارات و شرکت هاست. این ست ها بسیار ضروری و لازم هستند و در عین حال که هدیه تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار میگیرد رو میزی بودن آن باعث میشود افراد زیادی برند و نام کسب و کار شما را ببینند و این کالا به صورت یک بازاریاب برای شما عمل کند.

یکی دیگر از موارد هدایای تبلیغاتی چوبی جعبه پذیرایی چوبی است. جعبه پذیرایی جزء اصلی و ضروری میز های کنفرانس و اتاق های جلسات شرکت ها یا ادارات دولتی می باشد. شما میتوانید با درج آرم و برند کسب و کار خود بر روی جعبه های پذیرایی رو میزی باعث شوید روزانه چندین نفر با برند شما آشنا شوند و برای سفارش محصول سراغ شما آیند، و به این ترتیب برای شما سود آوری کنند.

ساعت های دیواری یا چوبی رو میزی از انتخاب های بسیار هوشمندانه برای هدیه تبلیغاتی است. همه ما روزانه چندین بار به ساعت نگاه میکنیم. وقتی برند شما بر روی ساعت مورد استفاده باشد نا خودآگاه این برند در ذهن مخاطب می ماند و باعث رونق تجارت شما میشود. جا موبایلی چوبی نیز یکی از مواردی است که میتواند گزینه خوبی برای انتخاب به عنوان هدیه تبلیغاتی باشد و بسیار پر کاربرد است.

هدایای چوبی

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر مارکتینگ

هدایای تبلیغاتی از آنجایی که دارای محبوبیت فراوانی در بین عموم مردم هستند، به شدت پذیرفته شده و جز ارجحیت فروشندگان و تاجران بزرگ برای تبلیغات محصولات و خدماتشان هستند. این محصولات می توانند سبب جلب نظر مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شوند. شما با ارائه هدایای تبلیغاتی نام برند و طرح لوگوی خود را در ذهن مخاطبینتان حک می کنید. از جمله نکاتی که در رابطه با هدایای تبلیغاتی بهتر است رعایت کنید تنوع و نوآوری در استفاده از این محصولات است.

تنوع در هدایای تبلیغاتی چوبی

از هنگامی که تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندینگ و مارکتینگ به اثبات رسید بسیاری از صاحبان مشاغل به این شیوه تبلیغات روی آوردند. پس شما باید به دنبال هدیه ای بگردید که متفاوت باشد و بتواند نظر عموم مردم را به خود جلب کند. به عنوان مثال می توانید از هدایای تبلیغاتی چوبی به این منظور بهره ببرید.

 

 

هدایای تبلیغاتی چوبی از جذاب ترین و پرکاربرد ترین محصولات تبلیغاتی هستند. شما می توانید از انواع مختلف محصولات که به صورت چوبی تولید شده اند برای این منظور استفاده کنید. مانند موارد زیر:

  • ساعت چوبی: ساعت دیواری و یا ساعت های رومیزی چوبی حالتی نوستالژی دارند و حس خوبی به صاحبانشان می دهند. شما می توانید برند و لوگو خود را به زیبایی بر روی این ساعت ها حک کنید.
  • قلم چوبی: خودکارها و یا مدادهای چوبی نیز به دلیل حالت خاصی که دارند نظر مشتریان و مخاطبان را به سمت خود جلب می کنند.
  • جا قلمی چوبی: جا قلمی و یا هر چیزی که مناسب گذاردن وسیله ای درون آن باشد، هنگامی که به صورت چوبی تولید شده باشد قطعا مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب می کند.
  • گلدان چوبی: گلدان های چوبی می توانند در انواع سایز ها و با ظاهر های متفاوتی عرضه شوند. این محصولات بهترین گزینه جهت هدیه دادن به اطرافیان و عزیزانتان هستند. با ارائه این محصول نشان دهید که برای عزیزان و مخطبینتان ارزش و احترام زیادی قائل هستید.

انواع هدایای چوبی

کیفیت هدایای تبلیغاتی

هر محصولی را که انتخاب می کنید به این موضوع توجه کنید که بایستی دارای کیفیت بالایی باشد. هدایای تبلیغاتی ارائه شده توسط شرکت شما به نوعی انعکاسی از کیفیت محصولات و خدمات شرکت شما است. اگر به دنبال موفقیت در تبلیغات به وسیله هدایای تبلیغاتی هستید، کیفیت را در وهله اول در نظر بگیرید.

قیمت هدایای تبلیغاتی

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید، قیمت هدایای تبلیغاتی است. استفاده کنندگان هدایای تبلیغاتی باید این محصولات را به میزان انبوهی تهیه کنند، پس طبیعا هزینه کلی برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود را با هزینه ای مقرون به صرفه از ماهور گیفت، ارائه دهنده انواع مختلف محصولات تبلیغاتی شیک و ارزنده تهیه بفرمایید.

عرضه هدایای تبلیغاتی

این که در چه زمان و به چه صورت هدایای تبلیغاتی خود را ارائه دهید نیز حائز اهمیت است. موقعیت و مناسبت های خاص و بزرگ که شامل آمدن افراد زیادی می شود را انتخاب کنید و  با ارائه هدایای تبلیغاتی چوبی از رقیبانتان پیشی بگیرید.

نمونه هدایای چوبی

سخن آخر

همانطور که متوجه شدید هدایای تبلیغاتی تاثیرات ویژه ای بر مارکتینگ و برندینگ شما می گذارند و انتخاب آن ها به عنوان یک راه حل تبلیغاتی، انتخاب هوشمندانه ای است. هدایای تبلیغاتی مورد نظر و متناسب با برند خود را می توانید با بهترین کیفیت و بهترین هزینه از ماهور گیفت سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *