مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی جدید

انواع هدیه تبلیغاتی جدید

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که ما برای اینکه به اطرافیان خود نشان دهیم که چقدر برای ما مهم هستند و ما همیشه به یادشان هستیم انجام می دهیم.

بعضی وقت ها این هدیه خریدن تبدیل به یک چالش بزرگ می شود و اینکه نمی دانیم چه هدیه ای باید تهیه کنیم؟! به همین خاطر کمی انتخاب کردن برای خرید هدیه برایمان سخت می شود.. اما مسئله هدیه و خرید هدیه در همین جا تمام نمی شود این پدیده خرید هدیه نه تنها برای عموم افراد جامعه مسئله مهم و ارزشمندی می باشد بلکه برخی از ارکان ها و سازمان ها برای اینکه بتوانند بهتر با سازمان ها و ارکان هایی که با آن ها در ارتباط هستند رابطه بهتر و صمیمی تری را برقرار نمانید به عنوان تشکر به خاطر کارهایی که برای سازمان آن ها انجام داده اند از یک سری هدایای تبلغیاتی استفاده می کنند تا بدین وسیله هم سپاسگذار فعالیت آن ها باشند و هم توانسته باشند نام و برند خود را به نوعی در خاطر آن ها پر رنگ تر کنند.

اما مسئله اینجاست که همیشه هم نمی توان از هدایای تکراری استفاده کرد و همیشه باید برای بهترین بودن به دنبال هدیه تبلغاتی جدید بود.

 

هدیه تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید نظر مشتریان، کارفرمایان و حتی کار کنان خود را جلب نمایید یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید دادن یک سری هدیه در راستای سپاسگذار ی از خدماتی است که به شما ارائه داده اند. این هدایا می توانند به نوعی نمایشگر کسب و کار و حرفه شما باشند که به آن ها هدایای تبلیغاتی گفته می شود. در حقیقت هدایای تبلیغاتی به عنوان یک اصل نسبتا اساسی در پیشبرد فروش و یادآوری محصولات و خدمات شما می باشد. اما همانطور که پیش تر هم عنوان کردیم استفاده از هدایای تبلیغاتی تکرارای هم نمی تواند همیشه جالب باشد زیرا ما انسان ها موجوداتی تنوع طلب می باشیم پس استفاده از هدیه تبلیغاتی جدید می تواند میزان اثر بخشی بیشتری برای شما داشته باشد

هدیه تبلیغاتی جدید

تا به حال شده است که برای عزیزترین فردی که در کنار شماست هدیه تکراری خریده باشید؟! و بابت تمام محبت ها و کارهایی که در حق شما کرده است از او سپاسگذار باشید؟!

شاید جواب برخی از شما دوستان بله باشد و برخی دیگر خیر. سوال من از آن دوستانی است که هدیه تکراری داده اند، طرف مقابل شما چه عکس العملی در برابر هدیه تکراری که به او داده اید از خود نشان داده است؟! خوب اجازه دهید خود من پاسخ این سوال را بدهم. زمانیکه شما برای مهم ترین فرد زندگیتان هدیه تکراری می خرید او برای اینکه شما ناراحت نشوید هدیه را قبول کرده و شاید تنها حرفی که بزند این است که قبلا هم چنین هدیه ای را دریافت کرده است ولی باز هم از دریافت آن احساس خوشحالی می کند.

حال می خواهیم به موضوع اصلی مطلب امروز خود بپردازیم. با مثال بالا سعی کردیم مقدمه ای را برایتان فراهم آوریم تا اگر شما هم می خواهید از  هدایای تبلیغاتی قدیمی خود استفاده کنید کمی در کار خود صبوری کنید. قبلا هم عنوان کردیم که ما انسان ها موجوداتی تنوع پذیر هستیم پس دوست نداریم از یک محصول چندتا در منزل و محل کار خود اشته باشیم و همیشه به دنبال جدیترین ها می گردیم.

پس اگر شما تا به حال از وسایلی همچون خودکار، سر رسید، لیوان و….. وسایلی این چنینی برای هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کردید دیگر وقت آن رسیده که خلاقیت به خرج داده از هدیه تبلیغاتی جدید استفاده کنید. تا بتوانید توجه بیشتری را از سمت مشتریان و کارفرمایان خود کسب کنید.

هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی جدید

چرا هدیه تبلیغاتی جدید؟

حتما با خودتان می گویید که چه نیازی به هدیه تبلیغاتی جدید هست وقتی می توانید با همان هدایای تبلیغاتی قدیمی خود سر و ته قضیه را هم بیاورید. یا اینکه اصلا چه نیازی به این همه هزینه کردن و جود دارد با توجه به تورم هایی که هر روز با آن ها روبرو هستید؟!

تجربه به ما ثابت کرده است که تکرار هدایای تبلیغاتی از ارزش آن و میزان تاثیری که می تواند بگذارد کم خواهد کرد با تمام این ها هدیه تبلیغاتی جدید باید یک تعریف جامع تر و کامل تری را در زمینه کاری و فعالیت شما بتواند به دیگران معرفی کند. شاید شما هدیه ای دارید که سال هاست روی آن کار کرده اید اما این هدیه در دسته هیه تبلغاتی جدید قرار ندارد اما ممکن است که از این هدیه به بسیاری از مشتریان خود نداده باشید و برای آن مخاطب شما جدید باشد.

اگر به دنبال این مسئله هستید که هدیه تبلیغاتی جدید را طراحی کنید باید مدام و به طور منظم با برنامه ریزی های مشخص کارهایی را انجام دهید که بتوانید جدیدترین هدایای تبلیغاتی را که می خواهید با مناسب ترین قیمت ها در اختیار داشته باشید.

حرف آخر

با توجه به این مسئله که بسیاری از شما دوستان می خواهید با استفاده از هدایای تبلیغاتی که در اختیار مشتریان خود قرار دهید کاری کنید که برای همیشه در خاطر آن ها بمانید و از شما یاد کنند بهتر است برای هدایای تبلیغاتی که در نظر دارید کمی خلاقیت به خرج داده و همیشه از هدایای تبلغاتی تکراری که خیلی از کسب و کارهای دیگر از آن ها استفاده می کنند برای کار تبلیغات خود استفاده کنید. تک بودن همیشه می تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد ینابراین برای تبلیغات خود از هدیه تبلیغاتی جدید همچون فلش مموری، قاب عکس، زیرلیوانی و… به جای خودکار و سررسید استفاده کنید تا مشتریان خود را حفظ کرده و در ضمن به مشتریان خود بیافزایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *