مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی ویژه ماه محرم

هدیه تبلیغاتی

معمولا شرکت های بزرگ که امروزه برندهای تجاریشان بسیار در سطح جهان معروف شده است، با استفاده از پخش هدایای تبلیغاتی در سطح کشور شروع به کار کرده اند و توانسته اند جایگاه و موقعیت اجتماعی خوبی را کسب کنند.

بنابراین با توجه به این که ایام محرم از مهم ترین مراسمات ایرانیان می باشد و تقریبا اکثر مردم در مجالس مختلف حضور پیدا می کنند شما می توانید هدایای تبلیغاتی خود را به راحتی بین مردم توزیع کنید.

بنابراین با نزدیکی ماه محرم، شرکت ها و تولیدی های مختلف به خصوص تولیدی پارچه و سربند، روی کار آمده و با تولید هزاران هدیه تبلیغاتی ویژه ماه محرم، آماده برای ارائه آن ها میان مجلسات و موقعیت های مختلف مذهبی هستند.

هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی محرم

هدیه تبلیغاتی ویژه ماه محرم

در سال های گذشته به دلیل آزاد بودن مردم و نبود ویروس کوید19 مردم به سادگی، در مراسم های مذهبی بزرگ و باشکوه شرکت می کردند و اشخاصی به عنوان هدیه تبلیغاتی از سمت شرکت ها، لباس های ست مشکی با برند تجاری خود شرکت، سربند، خودکار و شال گردن و …. را بین مردم توزیع می کردند.

از آنجایی که به طور معمول مردم هدایای خود را بیش از دوسال نزد خود نگه می دارند، ارائه اجناس و لوازم با کیفیت و دوام بالا، می تواند تاثیر مثبتی در ذهن مردم بگذارد.

اگر شما بانی یک هیئت و مجلس بزرگ هستید، می توانید با محصولات شرکت و تولیدی خودتان، از مردم پذیرایی کنید و به کودکان لباس های ست و سربند هدیه بدهید. شما برای پخش هدیه تبلیغاتی ویژه ماه محرم دستتان بسیار باز است و می توانید با توجه به نوع محصولات شرکت رقیبتان، بسته های کوچک و بزرگی را طراحی کنید.

یا اگر کسب و کارتان مربوط به تولیدی بشقاب و لیوان و … است می توانید با هک کردن برند تجری شرکت بر روی لیوان ها و بشقاب های کاغذی، با توزیع آن ها به آسانی برندتان را سر زبان ها بیاندازید.

هدیه تبلیغاتی ویژه محرم

بهترین هدایا تبلیغاتی محرم

[faq title=”سئوالات متداول هدیه تبلیغاتی ویژه ماه محرم” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا فرهنگ هر شهر در رابطه با تهیه نوع هدیه تبلیغاتی تاثیر دارد؟” number=”1″]

اگر می خواهید در کارتان زود تر پیشرفت کنید و محصولاتتان را وارد بازار و مغازه ها کنید، می توانید فرهنگ و رسم و رسومات هر شهر را در تهیه نوع هدیه تبلیغاتی خود دخیل کنید.

به عنوان مثال در شهرهای سنتی مانند اصفهان از طرح های سنتی در حاشیه لوازم و محصولاتتان استفاده کنید یا می توانید برای شهرهای بزرگ تر با جمعیت بیشتر، تنوع در رنگبندی و اندازه های مختلف را در محصولاتتان را به کار برده و آن را در هیئت ها و خیابان توزیع کنید.

[/faq_item][faq_item title=”آیا هدایای تبلیغاتی ویژه ماه محرم حتما باید به رنگ مشکی باشد؟” number=”2″] با توجه به این که در این ایام، همه سیاه پوش و داغدار هستند و لباس های عزا و مشکی به مدت ده روز ویزه ماه محرم و برخی تا یک ماه این لباس ها را به تن می کنند، به همین دلیل بهتر است برای محصولاتتان رنگ های تیره تر با درجه بندی های مختلف را طراحی و تولید کنید تا ماهیت این ماه حفظ شود.[/faq_item][faq_item title=”بهترین هدیه تبلیغاتی ماه محرم چیست؟ ” number=”3″]اگر برای هدیه دادن از لوازم کوچک در یک پک زیبا و محکم استفاده کنید، ظاهری بسیار شکیل تر و زیباتر خواهد داشت و مردم برای مشاهده محتویات داخل پک، جذب گرفتن آن می شوند و با دقت و توجه بیشتری به لوازم موجود در داخل آن نگاه می کنند.[/faq_item][/faq]

بهترین هدایای تبلیغاتی محرم

اگر قرار است در ایام ماه محرم جلسات کاری و قراردادهای مهمی را ببندید یا کارگاه ها و همایش های بزرگی برگزار کنید می توانید برای جذب کردن افراد سرمایه گذار و سرمایه دار نسبت به محصولاتتان، از تابلو فرش های مربوط به ایام عاشورا و محرم برای هدیه دادن استفاده کنید.

یا می توانید پوسترهای جذاب و همراه طرح های با کیفیت، بنرهای مخصوص ایام محرم، یا در کل می توانید یک پک بزرگ و شکیل از انواع وسایل و لوازم مربوط به ایام محرم، همراه کارت هایی نوشته شده از احادیث امام حسین و توضیحاتی در مورد عاشورا، تهیه کنید و آن را به شرکت کنندگان در همایش و جلسه هدیه دهید.

بهترین مکان برای توزیع هدایای تبلیغاتی ماه محرم

همانطور که می دانید بهترین مکان برای توزیع محصولاتتان در اجتماع ها و جمعیت های بزرگی است که گرد هم جمع می شوند و ساعاتی در کنار هم اشک می ریزند و زیارت عاشورا زمزمه می کنند.

اگر فضاهای باز مانند مصلی، امام زاده علی اکبر، دانشگاه امام صادق و …. که سالانه انبوهی از جمعیت به آنجا مراجعه می کنند را در نظر بگیرید و در شلوغ ترین زمان که همه در مکان مورد نظرتان حضور دارند، شروع به توزیع بسته های کوچک تبلیغاتیتان کنید و آن را بین کودکان و بزرگ سالان پخش کنید.

شما می توانید از بسته بندی اصلی گرفته تا کوچک ترین مورد و لوازم داخل بسته بندی، نام شرکت و برند تجاری را هک کنید، تا با مشاهده تک تک محصولات، نام شرکتتان در ذهن افراد تثبیت شود و بعد از این ایام مردم به طور جدی تر محصولات شرکتتان را دنبال می کنند.

توزیع هدایای تبلیغاتی

مکان توزیع هدایای تبلیغاتی

جمع بندی

اگر شرکتی تازه تاسیس هستید و می خواهید، محصولات خود را در سطح کشور توزیع کنید و آن را معروف کنید بهتر است نزدیک ترین ایام یعنی ماه محرم را در نظر بگیرید و از الان برای ارائه نوع محصول مورد نظر در بسته بندی و پاکت های مختلف، تصمیم گیری کنید یا در صورت عدم آگاهی از نوع توزیع این بسته ها با مشاورین بازاریابی مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *