مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه دست ساز برای تولد

بهترین هدیه دست ساز

بهترین هدیه برای تولد

معمولا افراد برای رفتن به مهمانی ها به ویژه تولد دوستان نزدیک، آشناها و فامیل هایشان، بزرگ ترین مشکلشان خرید کادو مناسب است. در این مقاله توضیحاتی را درباره بهترین هدایای تولد که می توانید در هر شرایطی و با کمترین میزان هزینه و وقت، برای افراد زیادی تهیه کنید را ارائه می دهیم.

چند نکته مهم در رابطه با خرید کادو مناسب برای افراد وجود دارد که در صورتی که بتوانید به تک تک آن ها پاسخی درست و صحیح دهید، بهترین کادو را برای تولد تهیه کرده اید.

  • اولین نکته این است که برای این که بتوانید هدیه خوب و کاربردی انتخاب کنید، باید فرد مقابلتان را به خوبی بشناسید. یعنی چه؟ اگر سلیقه و علائق فرد مقابلتان را به خوبی بشناسید مثلا رنگ مورد علاقه اش، یا میزان استفاده او از دستبند ها و گردبندهای تزیینی، در انتخاب هدیه کمک بزرگی به شما می کند.
  • دومین نکته این است که رنج سنی او را در نظر بگیرید، اگر هدیه ای تهیه کنید که متناسب با سن فرد نباشد، شاید خیلی از آن خوشش نیاید و برایش غیر غابل استفاده باشد.
  • نکته مهم بعدی این است که بهتر است هدایای را انتخاب کنید که مطمئن باشید فرد از قبل آن را نداشته یا شخص دیگری، قصد خرید آن را ندارد. هدیه دست ساز برای تولد بهترین گزینه می باشد که شما اطمینان حاص می کنید، فرد هیچ گاه شبیه و مانند آن را در جایی ندیده و تنها سازنده ای که از آن وجود دارد، هدیه خودتان است.
انتخاب بهترین هدیه برای تولد

بهترین هدیه برای تولد

[faq title=”سوالات متداول هدیه دست ساز برای تولد” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”بهترین هدیه تبلیغاتی دست ساز چیست؟ ” number=”1″]اگر کارخانه تولیدی نمد یا لوازم زینتی هستید، می توانید هدایایی مانند کیف هندزفری و جا سوییچی هایی با جنس نمد، درست کنید و آن را در سطح شهر بین افراد پخش کنید.[/faq_item][faq_item title=”هدیه دست ساز برای تولد باید چه ویژگی داشته باشد؟” number=”2″] شما باید هدیه ای را تهیه کنید که بدانید فرد به آن نیاز دارد، به عنوان مثال اگر فرد عینکی است و کار کردن با آن کمی برایش مشکل است، می توانید با ساخت بند عینک زینتی، او را سوپرایز کنید، یا در کنار بند عینک یک دستبند با همان سنگ های به کار برده شده، این دو را به صورت ست به فرد هدیه دهید.[/faq_item][faq_item title=”هدیه دست ساز باشد بهتر است یا از مغازه خریداری شود؟ ” number=”3″]از آنجایی که هدیه دست ساز در هیچ مغازه و بازاری پیدا نمی شود، ارزشمند تر است و شاید نسبت به بقیه هدایا کمی ارزان تر باشد، اما برای شخصی که هدیه را می گیرد، این موضوع را می داند که چه میزان وقت و زمانی برای ساخت این هدیه گذاشته شده و همین موضوع در خوشحال کردن او کافی است. همچنین ممکن است هدیه ای که از مغازه تهیه کردید را شخص دیگری نیز، همان را خریده باشد و هدایا شبیه هم باشد.[/faq_item][/faq]

هدیه دست ساز برای تولد

اگر برای تولد هدیه دست ساز را انتخاب کنید، می توانید انواع مدل ها و سبک ها را در آن به کار ببرید و با خلاقیت و کمی سلیقه، هدیه مورد نظرتان را درست کنید. اما باید به این نکته توجه گنید که هدیه دست ساز برای تولد بستگی به جنسیت فرد مورد نظر نیز دارد. اگر شخص مورد علاقه تان، مذکر است می توانید با درست کردن کیف و دستبندهای چرم، او را سوپرایز کنید.

یا اگر اهل خیاطی و دوخت و دوز هستید می توانید چند تیشرت و شلوار ست برای او بدوزید، از این نظر خیالتان راحت است که لنگه آن در هیچ مغازه و شهر دیگری پیدا نمی شود و فقط شخص او، از آن تیشرت استفاده می کند.

یا می توانید با کارهای چوب کاری، سیاه قلم یا آینه کاری، تصویر فرد یا اسم او را طراحی کنید و تابلوی زیبایی را به او هدیه دهید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله (محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط زیست) مطالعه نمایید.

اما اگر جنسیت فرد مورد نظر مونث باشد، که دستتان بی نهایت برای انتخاب کادو باز است و می توانید در کوتاه ترین مدت انواع هدایای جذاب و دیدنی را فراهم کنید. اگر فرد در رنج سنی کودک تا نوجوان است، می توانید با خرید پنبه و پارچه و دکمه و چشم های عروسکی، هرگونه اسباب بازی دست سازی را ایجاد کنید و آن را هدیه دهید.

همچنین شما می توانید با خرید انواع سنگ های زینتی با قیمت ها و رنگ های مختلف، چندین دستبند و گردنبد و یا گوشواره را طراحی و درست کنید و آن ها را همراه یک دسته گل به فرد هدیه دهید.

هدیه دست ساز برای دوست

هدیه دست ساز

هدایای تبلیغاتی دست ساز

همچنین قابل ذکر است که اگر شما شرکت یا تولیدی دارید که می خواهید محصوصلات آن را در سطح شهر یاکشور گسترش دهید، می توانید با ارائه دادن هدایای دست سار ساخت شرکت، به عنوان تبلیغات به مردم، کسب و کار خودتان را معرفی کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی، آن هایی هستند که فرد خلاقیت و نوآوری را در آن ها مشاهده کند و بداند که نوع محصولات این شرکت با سایر رقبا و برند های دیگر متفاوت است و از نظر کیفیت و دوام، بسیار مطلوب است.

هدیه تولد مناسب برای خانواده

راحت ترین هدیه تولد، برای اعضای خانواده می باشد، چون آن ها را سال ها شناخته اید و با آن ها زندگی کرده اید از سلایقشان و مواردی که به آن نیاز دارند، آگاهی کامل دارید.

معمولا برای مادرها بیشترین میزان هدیه را می شود تهیه کرد مانند دکوری، عطر، لباس، روسری و …، اما آن هدیه ای که توسط خود فرد ساخته شده باشد، بسیار از نظر افراد خانواده چشم گیر تر است، زیرا می دانند که چقدر وقت و زمان صرف ساخت آن کرده اند.

به عنوان مثال نقاشی چهره شخص مورد نظر بر روی بوم، ساخت کیف های چرمی، دوخت مانتو و انواع شال و روسری، یا درست کردن هدایا با نمد و …. بهترین هدایای دست شاز برای اعضای خانواده است.

هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی دست ساز

توصیه ما

در صورتی که مهمانی تولد نزدیکی دارید از الان به ساخت هدیه متفاوت و خلاقانه فکر کنید تا بتوانید در زمان و موعد آن، هدیه را تکمیل کرده و آن را تحویل دهید. همچنین شما می توانید با کمی مطالعه و سرچ در گوگل، نحوه ساخت انواع هدیه دست ساز را یاد بگیرید و در منزل هدیه مورد نظر را درست کنید.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

سفارش ست هدیه نفیس

سفارش هدیه تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *