مقالات هدایای تبلیغاتی

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

شاخصه هدایای تبلیغاتی

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

یکی از موثرترین راه ها برای افزایش شناخت برند و فروش، استفاده از هدایای تبلیغاتی برای مشتریان حال حاظر و آینده است. طی یک همه پرسی، متوجه شدیم تعداد زیادی از افرادی که هدایای تبلیغاتی از کمپانی های مختلف گرفته اند، آگاهیشان نسبت به برندها افزایش یافته است و مهم تر از آن، کسانی که هدیه تبلیغاتی گرفته اند در آینده از آن شرکت باز هم خرید کرده اند.

درج لوگو برند شما بر روی مثلا یک ماگ تبلیغاتی و یا کیسه های خرید تبلیغاتی به تنهایی برای شناساندن برند شما کافی نیست. اگر شما هم برای شرکت و کمپانی خود تمایل دارید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید مسائلی است که در ابتدا باید  درنظر بگیرید.

خصوصیات هدایای تبلیغاتی

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

برای گروه هدف، مفید و قابل استفاده باشد

نکته کلیدی هدایای تبلیغاتی قابل استفاده بودنشان برای گیرنده است. قابل استفاده بودن یعنی گیرنده پس از گرفتن هدیه تبلیغاتی بخواهد آن را به خانه ببرد، استفاده کند و حتی تمایل به نگه داشتنش داشته باشد. به کالاهای کاربردی فکر کنید که ارزششان فوری مشخص شود مانند ابزارهای نوشتاری، کالاهای الکترونیکی و وسایل آشپزخانه.

هنگامی که محصول تبلیغاتی شما در هر مکانی از یک تا سه سال باقی بماند، یعنی نام برند و کمپانی شما در ذهن ها برای یک مدت طولانی حک شده است و حتی بیشتر از این، اگر محصول شما برای طولانی مدت در جایی بماند، شانس شما در دیده شدن برندتان توسط دیگران بیشتر می شود و این حس را منتقل می کند که اگر شخصی برای مدت طولانی از محصولتان استفاده کرده، پس به نوعی تضمینی برای محصولات کمپانی شما است.

کالاهای با استفاده کوتاه مدت مانند اسنک ها و نوشیدنی های برند، می توانند اثر مثبتی بگذارند، به خصوص در مواقعی مانند برگزاری نمایشگاه های تجاری، که افراد گرسنه و تشنه هستند.

طراحی زیبایی داشته باشد

افزایش دسترسی به ابزار و وسایل طراحی گرافیک، صاحبان و کارآفرینان بیزینس های کوچک را به این فکر انداخته که برای هدایای تبلیغاتیشان به سراغ طراحی های زیبا روی بیاورند.

هرچند برخی دارای ایده هایی برای یک طراحی زیبا هستند، ولی صحبت با یک متخصص برای اطمینان یافتن از جذابیت ظاهری محصول تبلیغاتی، به خصوص در پوشاک، انتخاب عاقلانه تری است.

جذابیت ظاهری یعنی گیرنده افتخار کند به نگه داشتن و استفاده از مثلا لباس یا کلاه تبلیغاتی شما، دو محصولی که در بین هدایای تبلیغاتی محبوبیت زیادی دارند.

جذابیت ظاهری

طراحی زیبای هدایای تبلیغاتی

معرف خوبی برای شرکت شما باشد

هدایای تبلیغاتی عالی به طور مثبتی بر فکر مشتریان، چه جدید و چه قدیمی، تاثیر می گذارند. اگر محصول تبلیغاتی که در نظر دارید برای این است که مشتری ها طولانی مدت نگهش دارند و برایشان کاربرد داشته باشد، پس باید به این هم فکر کنید که بهتر است از محصولات با کیفیت های بالا و خوب استفاده کنید.

یک محصول با کیفیت پایین و ضعیف تاثیر ضعیفی هم بر برند شما خواهد داشت و دیدگاه منفی ای از شرکت شما به مشتریان می دهد، حتی اگر یک هدیه تبلیغاتی باشد.

با برند مرتبط باشد

وقتی محصولات ممکن برای تبلیغات را ارزیابی می کنید، حالت ایده آلش این است که با برندتان مرتبط باشد، چیزی که منعکس کننده شرکت شما و کاری که انجام می دهد باشد. این کار به گیرنده و مشتریان کمک می کند تا ارتباط هدیه تبلیغاتی و برند شما را متوجه شوند.

برای مثال خودکار ها از مشهورترین هدایای تبلیغاتی هستند، اما اگر شرکت شما کاری مرتبط با نوشتن انجام نمی دهد، پس در این صورت خودکار تبلیغاتی گزینه خوبی برای شما نخواهد بود.

در اینجا لیستی از هدایای تبلیغاتی که می تواند برای افزایش ارتباط با برند استفاده کرد آورده شده است

  • هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مانند پاور بانک یا فلش درایو USB سفارشی
  • کیسه های قابل استفاده مجدد ضدآب تبلیغاتی
  • ضدآفتاب ها و ماسک های صورت تبلیغاتی
  • دفترچه یادداشت های تبلیغاتی
  • ابزار مناسب نوشتن
  • ابزار مناسب اداره، ماگ های تبلیغاتی، نوت پد های تبلیغاتی و …
  • پوشاک جذاب تبلیغاتی
  • پوشاک ورزشی
  • لوازم جانبی موبایل
  • لوازم آرایشی
ارتباط برندبا محصول تبلیغاتی

ارتباط هدیه تبلیغاتی با برند

انتهایی

هدایای تبلیغاتی یادآوری برند توسط مشتریان را افزایش می بخشد و باعث فروش بیشتر می شوند. در هر صورت اگر قصد استفاده از کالاهای تبلیغاتی را دارید، مطمئین باشید که ویژگی های هدایای تبلیغاتی مانند قابل استفاده بودن، طراحی زیبایی، ارتباط با برند و معرف خوب برای شرکت را، دارا باشند.

هنگامی که این شاخصه ها رعایت شوند، احتمال نگهداری محصول تبلیغاتی شما برای طولانی مدت و حس خوبی از شرکت، محصول و خدماتتان را القا می کند. ماهور گیفت با ارائه باکیفیت ترین و با دوام ترین محصولات، هدایای تبلیغاتی شما با طرح موردنظرتان و بهترین کیفیت را در سریع ترین زمان ممکن آماده می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *