مقالات هدایای تبلیغاتی

چاپ عکس روی لیوان

چاپ انواع عکس روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان

در میان هدایای تبلیغاتی چاپ روی لیوان از محبوبیت بالایی برخوردار است، چاپ روی لیوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار برای مشترین شما باقی خواهد ماند. ماگ های تبلیغاتی و لیوان های تبلیغاتی امروزه به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی پرمصرف و کاربردی مورد توجه قرار گرفته است شرکت ماهور گیفت، با با کیفیت ترین چاپ روی لیوان چه برای هدایای تبلیغاتی و چه به عنوان هدیه در خدمت شما مشتریان محترم است.

انواع روش های چاپ روی لیوان

چاپ روی لیوان

انواع چاپ روی لیوان

چاپ روی لیوان سفید

از پرطرفدارترین و پر فروش ترین نوع لیوان های مورد استفاده برای چاپ، لیوان سفید است. به دو دلیل، اول آن که نسبت به دیگر لیوان ها قیمت بسیار مناسبی دارد دوم آن که به دلیل سادگی و بی طرح بودن همواره عملیات چاپ به راحتی روی آن انجام می شود. نکته جالب توجه اینجاست که کیفیت لیوان های سفید ساده شرکت ماهورگیفت بسیار بالا بوده و درصورتی که عکس یا لوگو مورد نظر شما نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد بی شک محصول نهایی بسیار باکیفیت و زیبا خواهد شد.

چاپ عکس روی ماگ

چاپ عکس روی لیوان سفید

نکاتی برای نگهداری چاپ روی لیوان

رعایت نکات زیر در ماندگاری طرح روی لیوان شما موثر است، هم چنین عدم رعایت این نکات عمر لیوان شما را کاهش می دهد.

  • عدم استفاده از سیم ظرفشویی برای تمیز کردن و شست و شوی لیوان
  • عدم قرار دادن لیوان در ماکرویو به منظور گرم کردن نوشیدنی داخل آن
  • استفاده از یک ابر نرم برای شستن آن
  • توجه داشته باشید این لیوان مخصوص چاپ هستند و با متریال مخصوص تولید می شوند و نمی توان از هر لیوانی برای چاپ استفاده کرد.

[faq title=”سوالات متداول چاپ روی لیوان” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا خاصیت جادوئی، لیوان حرارتی بعد از مدتی از بین می رود؟” number=”1″]خیر، خاصیت جادوئی لیوان برای همیشه باقی مانده و مرور زمان تاثیری بر آن نخواهد داشت.[/faq_item][faq_item title=”در کدام قسمت های لیوان می توان اقدام به چاپ طرح کرد؟” number=”2″]فضایی بین ۲۰ سانت در دورتادور لیوان و ۹٫۶ سانت از ارتفاع لیوان ها قابلیت چاپ دارند که شما بزرگواران می توانید متناسب با طرح و سلیقه خود از این فضای موجود برای چاپ روی لیوان استفاده کنید. به طورمعمول اگر از طرح های افقی استفاده می کنید روال کار به این صورت است که طرح را دور تا دور لیوان قرار می دهند که پوشش کاملی از عکس شما را داشته باشد ولی اگر از عکس های عمودی می خواهید برای چاپ استفاده کنید می توانید از این طرح در دو سمت لیوان استفاده کنید و یا برای هر سمت لیوان یک عکس جداگانه ارسال کنید که در هر سمت لیوان یک عکس قرار بگیرد. برای شرکت ها و سازمانها و ارگان هایی که می خواهیند لوگو و نماد کارخودشان را روی لیوان چاپ کنند معمولا توصیه میشود که لوگو به صورت کوچکتر در دو سمت لیوان قرار بگیرد که از هر سمت لیوان به صورت مجزا نمای خود را داشته باشد.[/faq_item][faq_item title=”برای چاپ عکس روی لیوان از چه عکس هایی می توان استفاده کرد؟” number=”3″]عکس شخصی یا پرتره مورد علاقه‌تان، عکس‌های خانوادگی، سفر و…عکس الگو یا هنرمند مورد علاقه‌تان در زندگی، طرح گرافیکی از فیلم یا هنرمند مورد علاقه، تایپوگرافی اسم‌تان، جملات انگیزشی و امیدبخش، عکس‌های کارتونی و انیمیشن، طرحی از چای، قهوه، یا نوشیدنی مورد علاقه‌، عکس بافت مورد علاقه، مثل خالخالی، گلگلی، زیگزاگ و…[/faq_item][/faq]

 

چاپ روی لیوان حرارتی(جادویی)

لیوان جادویی یا لیوان حرارتی لیوان هایی هستند که در ساخت آن ها از تکنولوژی خاصی استفاده می شود که این لیوان ها در حالت عادی به رنگ سیاه می باشند ولی وقتی داخل آن مایع گرمی مانند چای یا نسکافه ریخته می شود طرح یا عکسی که روی آن چاپ  کرده اید به آرامی نمایان می شود. این نمونه لیوان ها در بسیاری از موارد به عنوان لیوان تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند و جذابیت فراوانی دارد.

چاپ عکس روی لیوان جادوئی

چاپ عکس روی لیوان حرارتی

مقاومت چاپ روی لیوان جادوئی

این لیوان ها به خاطر روش تولید آن نسبت به لیوان های سرامیکی از مقاومت بیشتری برخوردارند ولی برای شست و شو این لیوان ها هم نباید از سیم ظرفشویی یا اسکاچ سفت استفاده شود و هم چنین نباید باید شستن داخل ماشین ظرفشویی قرار داده شوند چرا که ممکن است چاپ روی سطح خارجی آن آسیب ببیند. لیوان های حرارتی در رنگ های مشکی مات یا مشکی براق یا سرمه ای براق وجود دارد این لیوان ها تا زمانی که نوشیدنی گرم درون آن ها ریخته نشود به همین رنگ باقی می ماند.

کیفیت چاپ روی لیوان جادوئی

کیفیت چاپ روی لیوان های حرارتی شرکت ماهور گیفت در درجه A+ قرار دارد کیفیت بالای چاپ و عدم از بین رفتن چاپ روی لیوان نیازمند متریال عالی و هم چنین دستگاه های پیشرفته و جدید است به همین دلیل قیمت لیوان های جادوئی در مقایسه با لیوان های معمولی بالاتر است. چاپ روی لیوان حرارتی به عنوان هدایای تبلیغاتی یک پیشنهاد شگفت انگیز است چرا که فرد مقابل از طرح روی لیوان اطلاعی ندارد و سبب می شود تا هیجان زده بشود.

  1. لیوان دسته قلبی
  2. مینی ماگ تبلیغاتی
  3. لیوان تبلیغاتی با درون رنگی

موارد نام برده شده لیوانی هایی بودند که برای چاپ مناسب هستند و هم چنین در شرکت ماهور گیفت مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای چاپ روی لیوان برای تبلیغات

طراحی و چاپ برروی لیوان از جمله استفاده های نوین و جذاب صنعت چاپ است که به دلیل استفاده های متنوع و در محیط های مختلف مورد استقبال قرار گرفته است. ویژگی هایی مانند هزینه نسبتا پایین، کاربردی بودن، قابلیت شستشو و فراهم کردن امکان چاپ هر نوع تصویر دلخواه برروی آن بخشی از مزایای استفاده از لیوان های تبلیغاتی است. چاپ آرم، تبلیغ، آدرس سایت و هرگونه طرح دلخواهی می توانید برروی لیوان به چاپ برسانید. چاپ روی لیوان تنها مختص لیوان تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی نیست، شما می تواند با چاپ عکس خود یا عزیزانتان یا طرح های مورد پسندتان را روی لیوان چاپ کند و در هنگام میل کردن نوشیدنی از آن لذت ببرید.

چاپ روی لیوان

مزایای چاپ عکس روی لیوان

دستگاه چاپ روی لیوان

دستگاه چاپ سابلیشمن

از جمله معروف ترین دستگاه های چاپ، دستگاه سابلیشمن است. این دستگاه قابلیت چاپ روی لیوان، تیشرت، کلاه، بشقاب، پیش دستی و انواع سطوح صاف را دارد می باشد. شرکت ماهور گیفت با استفاده از این دستگاه برای چاپ، محصول فوق العاده باکیفیتی را در اختیار شما قرار می هد.

سخن آخر

در آخر باید بگوییم شرکت ماهور گیفت با بالاترین کیفیت چاپ و مناسب ترین قیمت برای خدمت رسانی به شما مشتریان محترم آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *