مقالات هدایای تبلیغاتی

کمپین های تبلیغاتی فصلی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی عضو جدایی ناپذیر استراتژی یک مارکتینگ موفق هستند و در صورت اعمال شدن می توانند بازده و فروش شرکت و بیزینس را چند برابر کنند. وقتی هدایای تبلیغاتی به طور هدفمند، شخصی سازی و داده-محور مورد استفاده قرار بگیرند، می توان با مهارتی خاص یک استراتژی تبلیغاتی که هم به تجارت شخص و هم به مشتریان سود می رساند پیش گرفته شود. در این مقاله ما راهکارهایی برای موفقیت در کمپین های تبلیغاتی فصلی با استفاده از هدایای تبلیغاتی را فراهم آورده ایم، با ما همراه باشید.

نکات کلیدی

  • جلب توجهات به تجارت و افزایش آگاهی و شناخت برندتان
  • افزایش فروش محصولات و بازده شرکت در مواقع خاصی از سال
  • افزایش دیده شدن میان مشتریان
  • افزایش شانس تبدیل مشتریان به مشتریانی وفادار
  • افزایش سود حتی در مواقع آرام و رکود بازار
  • ورود به رقابت های تبلیغاتی فصلی

چگونه باید وارد این رقابت ها و کمپین های تبلیغاتی فصلی شد؟ تا به این سبب آگاهی از برند را افزایش و مشتری های حال حاضر را نگه داشته و مشتریان جدیدی را برای محصولات جذب کرد.

بیشتر بخوانید: جا قرآنی تبلیغاتی 

هم تراز کردن هدایای تبلیغاتی با تمایلات مشتریان متناسب با فصل

مخاطبین و مشتریان خود را در رقابت ها و مبارزات تبلیغاتی خود شریک کنید. از محصولات و هدایایی برای تبلیغات استفاده کنید که متناسب با نیاز مخاطبینتان باشند و راهی به سمت زندگی ساده تر و زیبا تر را به آن ها نشان دهند. شما می توانید متناسب با فصل های مختلف از محصولات مختلفی استفاده کنید و متناسب با محصولات و فصل موردنظر فراخوان هایی را منتشر کنید که مردم را راغب و علاقه مند به شرکت در نمایشگاه ها، فروشگاه ها و … مربوط به بیزینستان کنند.

ارائه بسته های اشتراکی از محصولاتتان همراه با تخفیف های ویژه

شما می توانید با استفاده از رسانه ها و به طور دیجیتالی محصولاتی را همراه با تخفیف های ویژه شان به اشتراک بگذارید و به همین ترتیب می توانید مشتریانی که همیشه به دنبال محصولات جدیدی هستند که متناسب با نیاز هایشان در شرایط خاصی مانند انواع عیدها و جشن های خاص باشد، را جذب کنید. با استفاده از نام تخفیف و استفاده از محصولات مناسب با زمان می توانید دیده شدن محصولاتتان را تضمین کنید.

کمپین تبلیغاتی فصلی

همکاری با دیگر صنایع و برند ها

کوپن ها و بلیط های تخفیف محصولات مربوط به شرکت های دیگر را که مرتبط با محصولات خودتان نیز باشند، تولید نمایید و به همین ترتیب آگاهی و شناخت دیگر سرویس ها و برندها را افزایش دهید. همیشه به یاد داشته باشید که کوپن ها و برگه های تخفیف محصولات مرتبط به برندتان را ارائه دهید، به عنوان مثال اگر وسایل ورزشی می فروشید به مشتریانتان کوپن فست فود ها و رستوران ها را ندهید.

تولید بسته های محصولات متناسب با نیاز های مشتریان

بهترین روش است برای فروش مازاد محصولات و افزایش فروش کالاهایی که در زمان های خاصی از سال مانند جشن سال نو، شب یلدا و … چندان رایج نیستند. شما همچنین می توانید استفاده از محصولات مشهور همراه با هدایای تبلیغاتی رایگان را نیز در نظر بگیرید.

خلاقیت و ترکیب روزهای افزایش شناخت برند با  کمپین های تبلیغاتی فصلی

شما می توانید تولید محصولات تبلیغاتی خود را همراه با تخفیف های ویژه، همزمان با افزایش آگاهی در رابطه با برخی وقایع خاص اجتماعی و ارتقا ابتکار عمل های مربوط به حمایت از جوامع محروم را هم زمان سازید.

آغاز فروش های سریع کمی پیش از برخی جشن های بزرگ

قبل از آغاز فروش یک محصول جدید، می توانید توسط ایمیل هایی به مخاطبان موردنظرتون، راجع به محصول جدیدتان و تخفیف هایی که مربوط به خرید های اول توسط لینک اختصاصی ارسال شده است، آن ها را مطلع کنید. این کار به آن ها این حس را القا می کند که خاص و متفاوت هستند و می خواهند جزء کسانی باشند که محصولات شما را تهیه می کنند. شما همچنین می توانید از بش از یک محصول استفاده کنید تا ببینید کدام بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است و فروش بیشتری دارد.

کمپین فصلی

قدردانی از مشتریان وفادار و قدیمی

اگر به همان طریقی که با مشتریان تازه به دست آورده تان رفتار می کنید با مشتریان قدیمیتان هم رفتار کنید، احتمال اینکه اعتماد طولانی مدت مشتریان قدیمی تان را از دست بدهید وجود دارد. درست است که تمامی مشتریان از احترام یکسانی باید برخوردار باشند، اما برای مشتریان قدیمی خود از مشوق های با کیفیت بالا مانند میزان تخفیف بیشتری بر روی مجموع خرید کلی و یا دادن هدایای تبلیغاتی درخور و شایسته شان استفاده کنید.

جمع بندی:

هر شرکت و تجارتی به نحوی به دنبال افزایش فروش و مارکتینگ بیشتری است، استفاده از استراتژی های خاص و هدایای تبلیغاتی با کیفیت، زیبا و متناسب با فصول می تواند به شما جهت افزایش جذب مشتری، افزایش فروش و شناخت برند کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *