مقالات هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی ورزشی

گیفت تبلیغاتی ورزشی


با افزایش انواع کسب وکار ها همه صاحبان مشاغل به فکر جذب مشتری و سود سازی بیشتر هستند. مسلما جذب مشتری تنها راه افزایش فروش و سود سازی است.

حال بهتر است به این موضوع توجه کنیم که از چه طریق می توان مشتری بیشتری جذب کرد؟ اگر کیفیت محصولات شما بالا باشد به خودی خود مشتری های شما زیاد هستند و همه به دلیل کیفیت بالای محصولات شما حتما باز هم از شما خرید انجام میدهند. یا شاید ممکن است به علت مشهور بودن برند شما، مشتریانی بطور ثابت از شما خرید کنند.

اما بهرحال شما باید برای جذب مشتری های بیشتر برنامه هایی داشته باشید چرا که مسلما رقیبان شما در عرصه کسب و کار هر روز بیشتر میشوند و ممکن است گوی رقابت را از شما بربایند.

مسلما هدایای تبلیغاتی برای مشاغل متفاوت است و نمیشود از یک هدیه تبلیغاتی برای تمام مشاغل استفاده کرد زیرا هر شغل هدیه تبلیغاتی خاص خود را میطلبد. یکی از شغل هایی که باید از هدایای خاص و مخصوص برای آن استفاده شود. شغل های مرتبط با ورزش و ورزشکاران است.

در این مقاله قصد داریم انواع هدیه تبلیغاتی ورزشی که برای ورزشکاران جذاب است را بررسی کنیم و پیشنهادات ویژه ای به شما همراهان خوب ماهور گیفت ارائه دهیم.

شیکر ورزشی

شیکر تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی ورزشی

همه ما افرادی را در اطراف خود داریم که سالیان سال است ورزش میکنند. وقتی می گوییم ورزش منظور ما هر نوع خاص از انوع ورزش ها است و به رشته خاصی اشاره نداریم. افراد ورزشکار معمولا به دنبال کالا هایی هستند که به رشته و ورزشی که میکنند مرتبط باشد. به همین جهت ما قصد داریم کالا هایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب ورزشکاران به شما معرفی کنیم تا شما بهتر و بیشتر بتوانید این گروه از افراد را خوشحال کنید.

انواع هدایای تبلیغاتی ورزشی

شیکر

شاید اصلی ترین و مهم ترین وسیله شخصی در اکثر ورزش ها شیکر باشد. شیکر وسیله ای برای نگهداری مایعات است که ورزشکاران انواع پودرهای ورزشی که قرار است به صورت محلول میل کنند را درون این وسیله میریزند. شیکر در داخل خود وسیله ای دارد که باعث هم خوردن بهتر و حل شدن پودر در داخل آب یا شیر میشود.

تقریبا شیکر وسیله ای است که تمام رشته های ورزشی به آن نیاز دارند و میتواند هدیه تبلیغاتی ورزشی بسیار مناسب برای ورزشکاران باشد. البته توجه داشته باشید که از نوع مرغوب این کالا استفاده کنید زیرا اگر جنس بدنه و درب این بطری مرغوب نباشد خیلی زود خراب میشود و هزینه کردن شما بی ثمر خواهد بود.

شیکر ورزشی مشکی

شیکر شیک

شما می توانید آرم و برند خود را بر روی شیکر چاپ کنید و از این طریق روز به روز بر تعداد مشتری های خود و کسانی که شما و برند شما را میشناسند افزوده شود.

لباس ورزشی

یکی دیگر از الزامات هر ورزشی، لباس ورزشی مناسب است. لباس ورزشی بهتر است مناسب با رشته انتخاب شود. انواع لباس ورزشی به عنوان هدیه تبلیغاتی قابل انتخاب است. فقط کافی است شما مخاطبین خود را شناسایی کنید و بدانید چه نوع لباسی برایشان بهتر است. سپس طرح و برند خود را بر روی لباس مورد نظر چاپ کنید.

لباس ورزشی با کیفیت

لباس ورزشی تبلیغاتی

اگر بودجه ای که برای هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته اید محدود است، شما می توانید از دستمال سر، جوراب، دستبند ورزشی و یا حتی مچ بند استفاده کنید. هرکدام از کالا های فوق می تواند جذابیت خاص خود را برای مصرف کننده داشته باشد.

ساک ورزشی

ساک ورزشی هم از کالا های بسیار اساسی و مهم برای ورزشکاران است. این کالا بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند هزینه زیادی برای هدیه تبلیغاتی خود بکنند.

از این کالا بیشتر در همایش ها و کارگاه های مهم ورزشی استفاده میشود که تعداد شرکت کنندگان مشخص باشد.

کیف تبلیغاتی

انواع کیف ورزشی تبلیغاتی

[faq title=”سئوالات متداول کاربران ” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”گیفت تبلیغاتی ورزشی را از کجا می توان تهیه کرد؟” number=”1″]بهتر است برای خرید این محصولات از مشاورین کمک بگیرید تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید. برای خرید این محصولات می توانید به شرکت ها و سایت هایی که در زمینه خرید محصولات و هدایای تبلیغاتی فعالیت دارند مراجعه کنید. سایت ماهور گیفت یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید هدایای تبلیغاتی با بهترین قیمت است.[/faq_item][faq_item title=”میانگین هزینه ای که باید برای خرید هدایای تبلیغاتی ورزشی بپردازیم چقدر است؟” number=”2″]جواب این سوال به عوامل بسیاری بستگی دارد و نمی توان پاسخ قطعی داد. چرا که نوع هدیه ای که انتخاب میکنید، نوع چاپ، تعدادی که سفارش میدهید و حتی کیفیت محصولات در قیمت محصولات تاثیر گذار است. اما به طور مینگین حداقل هزینه ای که باید برای هدایای تبلیغاتی خود بپردازید 15.000.000ريال است.[/faq_item][faq_item title=”آیا هدیه تبلیغاتی متنوع بازدهی بیشتری دارد؟” number=”3″]مسلما تنوع در هر کار و حرفه ای جذابیت خاص خود را دارد. اگر هدیه تبلیغاتی شما متنوع باشد میتوانید به مشتریان خود در هر بار خرید هدیه متفاوت و جدید تقدیم کنید وهمین امر باعث جذابیت کسب و کار و محصولات شما میشود و مخاطب را ترغیب میکند که هربار به سراغ محصولات شما بیاید.[/faq_item][/faq]

کفش ورزشی

یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین کالا های ورزشی کفش ورزشی است. این کالا به علت قیمت بالایی که دارد مسلما طرفداران و خریداران زیادی ندارد. اما کسانی که به دنبال جذب مشتری های خاص با بازده بالا هستند می توانند ریسک این کار را بپذیرند و برای خرید این هدیه تبلیغاتی ورزشی هزینه لازم را بپردازند.

همانطور که دیدید می توانید انواع کالا های ورزشی را طبق سلیقه و با توجه به نوع ورزش انتخاب کنید و از این طریق به جذب مشتری و سود سازی بپردازید اگر در انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی مناسب شک دارید می توانید با کارشناسان ماهور گیفت در تماس باشید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

گیفت تبلیغاتی لاکچری

کفش ورزشی تبلیغاتی

سخن آخر

به یاد داشته باشید هر نوع از کالا هایی ورزشی را که انتخاب میکنید از جنس و کیفیت خوبی برخوردار باشند چرا که این کالا معرف شما و نوع کسب و کار شماست و می توان گفت به نوعی ویترین کار شماست پس هرچقدر این محصول کیفیت بهتری داشته باشد، کسانی که به شما و برند شما اعتماد میکنند بیشتر میشود.

کیفیت چاپ لوگو نیز از مواردی است که بسیار مهم و تاثیر گذار است، حتما برای این موضوع نیز وقت گذاشته و سعی کنید محصولات با کیفیت چاپ بالا به دست مصرف کننده برسد.

مطالب مرتبط

2 نظر در “هدیه تبلیغاتی ورزشی

    1. خوشحالیم که تونستیم بهتون در هدیه تبلیغاتی ورزشی کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *