مقالات هدایای تبلیغاتی

چاپ عکس با اتو روی لباس

چاپ عکس

گاهی اوقات پیدا کردن یک هدیه متفاوت، به روز و جذاب سخت ترین کار برای فردی که می خواهد هدیه بخرد، است. شاید برایتان پیش آمده باشد که ساعت ها به دنبال یک وسیله یا لباس و اجناس تزئینی بگردید و نتوانید مورد مناسب و خوبی را پیدا کنید.

زمانی که به تولد، مهمانی های دورهمی، دیدن دوستی که چندین سال است او را ندیده اید، بازگشت فردی از شهر یا کشوری دور، عقد و نامزدی آشنا و دوستانتان و …، دعوت می شوید ممکن است نتوانید هدیه ای مناسب برای چنین موقعیت هایی پیدا کنید، یا هزینه وسایل خانه گران باشدو از عهده اش بر نیاید.

برخی هم به دنبال پیدا کردن هدایای صمیمی تر و جالب می گردند و نمی خواهند مانند دیگران لوازمی مانند دکوری های اشپزخانه و پذیرایی، ماگ، لباس های شبی به هم که در همه جا یافت می شود، بدلیجات و … تهیه کنند.

در این مقاله می خواهیم به شما هدیه ای را معرفی کنیم که به وسیله آن دیگر نگرانی برای هدایای مناسبت های مختلف را ندارید و می توانید آن را در انواع طرح و مدل تهیه کنید و به اطرافیان خود هدیه دهید. شما می توانید با استفاده از خلاقیت چاپ عکس با اتو، انواع طرح ها و مدل های لباس، تیشرت، پیراهن، حتی در اجناس و لوازم مختلف می توانید با استفاده از این حرکت، انواع مختلف هدیه را تهیه کنید.

چاپ عکس با اتو، می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه، ترفندی بسیار خلاقانه و کاربردی باشد که به راحتی قشرهای مختلف جامعه در سنین متفاوت را جذب محصولات خود کند.

انتخاب کادو

انتخاب بهترین کادو

نکات چاپ عکس با اتو

شما یک اثر هنری زیبا یا عکسی را که می خواهید روی یک تی شرت نمایش داده شود، دریافت کرده اید، اما چگونه می توانید عکس را روی پیراهن با کیفیت بالا به همان شکل و ابعاد در بیاورید؟ با استفاده از جوهر افشان یا کاغذ انتقال لیزر، تقریبا می توانید هر تصویری را چاپ کرده و آن را به پیراهن اضافه کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید تصویر، چاپگر، مقداری کاغذ انتقال و آهن است.

  • نکاتی در رابطه با چاپ عکس با اتو بر روی پیراهن

شما یک اثر هنری زیبا یا عکسی را که می خواهید روی یک تی شرت نمایش داده شود ، دریافت کرده اید ، اما چگونه می توانید عکس را با پیراهن بگیرید؟ با تشکر از جوهر افشان یا کاغذ انتقال لیزر ، تقریبا می توانید هر تصویری را چاپ کرده و آن را به پیراهن اضافه کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید تصویر ، چاپگر ، مقداری کاغذ انتقال و آهن است!

  1. رنگ پیراهن:

اولین قدم برای اتو کردن تصویر روی پیراهن با استفاده از کاغذ انتقال، در نظر گرفتن رنگ پیراهن است. تصاویری که رنگ روشن دارند اگر بر روی یک پیراهن با رنگ روشن بخواهند ظاهر شوند، رنگشان از بین می رود. به همین علت برای تصوایر و عکس هایی با رنگ روشن، پیراهن های تیره و رنگ هایی که پررنگ هستند، مناسب تر است و بالعکس!!

همچنین مشخصات کاغذ انتقال جوهر افشان را بررسی کنید تا مشخص شود چه موادی را می توان روی آن اتو کرد. این نکته بسیار مهمی است که در چاپ عکس با اتو باید به آن توجه کنید!

  1. انتخاب کاغذ انتقال مناسب:

رنگ پیراهن همچنین بر نوع کاغذ انتقال مورد استفاده شما تأثیر می گذارد. در مورد پیراهن های ساده با رنگ روشن، تصاویر شفاف، با ترکیب رنگی درست را انتخاب کنید، زیرا باعث می شود پس زمینه لباس روشن شود. این بدان معنی است که هر سفیدی در کارهای هنری شما نیز روشن خواهد بود، به عنوان مثال اگر کسی در عکس شما مثلاً پیراهن سفید پوشیده باشد، می تواند در چاپ آن مشکل ایجاد کند.

  1. نرم افزار ویرایش عکس:

در هنگام تهیه اثر هنری خود ، به این نکته توجه داشته باشید که اگر تصویر شما متن دارد یا یک عکس همراه با نوشته است، می توانید از نرم افزار ویرایش عکس استفاده کنید. اگر این کار را نکنید، محصول نهایی یک تصویر آینه ای از اصل عکس و متنتان به صورت وارونه مشاهده می شود. پس از چاپ ، کاغذ انتقال اضافی را در اطراف تصویر برش دهید. هر چیزی که باقی مانده باشد ، روی پیراهن منتقل خواهد شد.

چاپ عکس

چاپ عکس با اتو

مراحل اتو کردن عکس بر روی پیراهن

برای چاپ عکس با اتو پیراهن را قبل از شستشو دهید تا از کوچک شدن لبه های تصویر در هنگام شستن پیراهن جلوگیری شود پس از خشک شدن آن، پیراهن را روی یک میز یا سطح صاف دیگر قرار دهید و برای از بین بردن هرگونه چین و چروک آن را اتو کنید.

کاغذ پشتی را از روی کاغذ انتقال جدا کرده و آن را با دقت روی پیراهن قرار دهید. وقت کافی برای این عمل بگذارید، به گونه ای که عکس دقیقاً به حالت صحیح روی پیراهن قرار گرفته باشد.

کاغذ انتقال را که از کاغذ پشتی جدا کرده اید، بپوشانید. برای این کار می توانید از یک حوله آشپزخانه نرم استفاده کنید. اکنون آهن را به دمای توصیه شده توسط سازنده آن، حرارت دهید. با شروع از مرکز انتقال تصویر، به آرامی آهن را با حرکت دایره ای به لبه های تصویر حرکت دهید و دوباره به عقب برگردانید، تا زمانی که دستورالعمل انتقال نشان می دهد، این عمل را تکرار کنید. این روند می تواند سه یا چهار دقیقه طول بکشد.

بگذارید عملیات انتقال کاملاً خنک شود، سپس کاغذ یا پوست حوله را با دقت بلند کنید، از یک لبه شروع کنید.

هدیه تبلیغاتی چاپ عکس با اتو

اگر شرکتی تازه تاسیس دارید و قصد دارید محصولات خود را در سطح زیادی از شهر، به فروش برسانید، در قدم اول باید نوع و کیفیت محصولتان را به دست مردم برسانید تا برای خرید آن، اطمینان کافی داشته باشند.

برای این کار می توانید از پیراهن و تیشرت هایی استفاده کنید که در مناسب های مختلف می توانید به راحتی آن را بین مردم توزیع کنید تا به دست همه برسد.

یکی از مزایای ارائه پیراهن های تبلیغاتی این است که شما می توانید این لباس ها را در انواع رنگ و مدل برای تمامی قشرها و سنین جامعه ایجاد کنید و با به کار بردن اندکی خلاقیت و نوآوری محصولاتی مرغوب و با کیفیت را تولید کنید.

چاپ عکس با اتو به عنوان تحولی در صنعت به شمار می رود، و این کار به شما کمک می کند که عکس ها و به خصوص لوگوی تجاری شرکتتان را در اندازه های مختلف روی لباس ها ایجاد کنید تا در مقابل دید همه افراد باشد.

این نوع از هدایای تبلیغاتی بسیار طرفدار و خواهان داشته و افراد از پوشیدن آن استقبال می کنند.

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی چاپ عکس

جمع بندی

اگر قصد دارید کسب و کار خود را در سطح وسیعی از کشور به فروش برسانید، می توانید با کمی نوآوری و خلاقیت و ابتکار عمل در اجناس خود، لوگو و برند تجاری شرکتتان را به راحتی به گوش همه مردم در سراسر کشور برسانید.

همچنین م توانید با مشاهده سابت ماهور گیفت، اطلاعات و آگاهی خود را از انواع محصولات و هدایای تبلیغاتی بالا ببرید تا در صورت لزوم از آن برای کسب و کار خود استفاده کنید.

[faq title=”سئوالات چاپ عکس با اتو” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”چاپ عکس با اتو، بر روی تمامی لباس ها امکان پذیر است؟” number=”1″] بله. اگر شما طرح درست و جنس و پارچه ای مناسب را بتوانید تشخیص دهید، مراحل انتقال تصویر بر روی لباس تنها به تکنیک ها و تمرینات شما بستگی دارد، اما به طور معمول شما می توانید بر روی هر جنس لباس و پیراهنی تصاویر و عکس های جذاب و دیدنی ایجاد کنید.[/faq_item][faq_item title=”چه نوع تصاویری بر روی پیراهن می توان ایجاد کرد؟ ” number=”2″]

اگر قصدتان از چاپ عکس با اتو، ارائه هدایای تبلیغاتی است بهتر است از تصاویری استفاده کنید که لوگوی شرکت و برندتان را بهتر به نمایش بگذارد اما اگر تصمیم به هدیه برای تولد و مناسبتان این چنینی دارید، می توانید تصویری از فرد متولد یا یک متن زیبا و یا دو دست لباس ست برای او ایجاد کنید.

[/faq_item][faq_item title=”برای چاپ عکس با اتو به عنوان هدیه تبلیغاتی چه نکته ای را باید رعایت کرد؟ ” number=”3″]اگر قصد دارید از این ترفند برای محصولات شرکت و تولید انبوهی از لباس استفاده کنید، توصیه ما این است که از پیراهن ها و تیشرت هایی استفاده کنید که علاوه بر هزینه مقرون به صرفه، کیفیت بالایی داشته باشد که افراد را ترغیب برای خرید کند. یا اگر می خواهید تیشرت های کوچک تبلیغاتی ارائه دهید، بهتر است در انواع سایز ورنگ بندی آن را توزیع کنید.[/faq_item][/faq]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *